For dem av dere som ikke ikke har satt seg inn i robinson-wot, så er det en konkurranse der diverse folk fra tidshjulet-serien har blitt plassert på ei øde øy, og har kjempet seg gjennom prøvelse etter prøvelse. En etter en har de måttet forlate øya. Nå er det kun to deltakere igjen, og finalen står for døra. De to finalistene er: Perrin og Mat.
I forbindelse med finalen vil det bli holdt en konkurranse av noe slag (ikke en rebuss slik som tidligere), og Mat og Perrin trenger et lag hver av forumets medlemmer til å kjempe for seg.
Send meg en personlig melding (PM) og fortell meg hvilket lag DU vil være på! Det hadde vært veldig kjekt om så mange som mulig vil være med. Dette er en utmerket anledning til å bli litt bedre kjent med folket her på forumet. God anledning til å legge noen nye folk til msn-lista si, og bli kjent med hyggelige mennesker. Alle vil komme godt med i konkurransen. Oppgavene blir vanskelige å løse for kun en, men i fellesskap skal det kunne gå greit!
Gleder meg til å høre fra dere!
(Og dersom dere ikke er så veldig aktive, så gjør det absolutt ingenting! Bare bli med, du velger jo selv hvor involvert du vil gjøre deg. Og dersom du er oversetter, så kan det muligens være en fordel i konkurransen også...)