For dere som ikke leser på rollespill-forumet!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

For dere som ikke leser på rollespill-forumet!

Post by Ceres »

Jeg antar at det er en del av oss som ikke er så interessert i å lese på rollespillforumet til en hver tid, men jeg tenkte jeg skulle gi dere en advarsel om at ting skjer på robinson-tråden.

For dem av dere som ikke ikke har satt seg inn i robinson-wot, så er det en konkurranse der diverse folk fra tidshjulet-serien har blitt plassert på ei øde øy, og har kjempet seg gjennom prøvelse etter prøvelse. En etter en har de måttet forlate øya. Nå er det kun to deltakere igjen, og finalen står for døra. De to finalistene er: Perrin og Mat.

I forbindelse med finalen vil det bli holdt en konkurranse av noe slag (ikke en rebuss slik som tidligere), og Mat og Perrin trenger et lag hver av forumets medlemmer til å kjempe for seg. :D

Send meg en personlig melding (PM) og fortell meg hvilket lag DU vil være på! Det hadde vært veldig kjekt om så mange som mulig vil være med. Dette er en utmerket anledning til å bli litt bedre kjent med folket her på forumet. God anledning til å legge noen nye folk til msn-lista si, og bli kjent med hyggelige mennesker. Alle vil komme godt med i konkurransen. Oppgavene blir vanskelige å løse for kun en, men i fellesskap skal det kunne gå greit!

Gleder meg til å høre fra dere!

(Og dersom dere ikke er så veldig aktive, så gjør det absolutt ingenting! Bare bli med, du velger jo selv hvor involvert du vil gjøre deg. Og dersom du er oversetter, så kan det muligens være en fordel i konkurransen også...)
Urban tilværelse
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Jaa, bare drar fram igjen denne så den ikke går tapt. Ser forresten ut som om Terje har meldt seg på.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Sauegjeteren wrote:Jaa, bare drar fram igjen denne så den ikke går tapt. Ser forresten ut som om Terje har meldt seg på.
Å?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Terje wrote:
Sauegjeteren wrote:Jaa, bare drar fram igjen denne så den ikke går tapt. Ser forresten ut som om Terje har meldt seg på.
Å?
Ceres har forandra siggen.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

okei. konkurransen begynner trolig imorgen. meld dere på folka! trenger flere som kan bidra. :P en del av oppgava blir nemlig for de litt mer kreative blant oss.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Post Reply