1)Alle menn liker brunost og honning(ikke nødvendigvis sammen
2)En rosa pingvin kommer til å redde verden
Såh. Noen som vil si noe om teoriene mine eller komme med noen nye?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Som jeg skulle sagt det selvAkira wrote:For det første: Brunost er forferdelig ekkelt. Sist jeg døtta brunost nedi halsen var jeg tre år gammel. Aldri mer.
Lønnesirup er det beste du kan ha på pannekakene. Hvordan kan du ikke like det? Forresten heter det Maple Syrup.Terje wrote:Lønnesirup? Fysj, nei.
Seriøst, mann, dersom ein pingvin fyrst skal redde verda er det neppe den heilt revolusjonærande oddsen for at det IKKJE er eit stort spann blåmaling eller rosamaling i nærleiken som vår Pingu (Gud som eg hatar den figuren) snublar i.Terje wrote:Og det har aldri vært observert hverken rosa eller blå pingviner, så sannsynligheten for at et slikt dyr vil redde verden, er temmelig lik 0.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!

I forhold til oddsen for at en pingvin i det hele tatt skal redde verden, blir nok ikke oddsen for at det skal være ei bøtte med rosa eller blå maling i nærheten spesielt revolusjonerende, nei.Loki wrote:Seriøst, mann, dersom ein pingvin fyrst skal redde verda er det neppe den heilt revolusjonærande oddsen for at det IKKJE er eit stort spann blåmaling eller rosamaling i nærleiken som vår Pingu (Gud som eg hatar den figuren) snublar i.Terje wrote:Og det har aldri vært observert hverken rosa eller blå pingviner, så sannsynligheten for at et slikt dyr vil redde verden, er temmelig lik 0.
Eg kan ikkje forestille meg kvifor menneske som finn tvprogrammet "Big Brother" underhaldande gjer nettopp det, heller, men...Terje wrote: Og påstanden min om at det ikke er observert rosa eller blå pingviner holder nok fortsatt vann, i og med at jeg ikke kan forestille meg hvorfor noen ville ha malt en pingvin, i noen som helst farge, for den saks skyld.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!