Merkelige teorier

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

aviendha
Hengiven
Hengiven
Posts: 173
Joined: Tue Jan 03, 2006 21:17

Merkelige teorier

Post by aviendha »

Etter at jeg fjolla veldig mye med noen veninner ei helg har jeg kommet fram til noen litt rare teorier. :)
1)Alle menn liker brunost og honning(ikke nødvendigvis sammen :P )
2)En rosa pingvin kommer til å redde verden :lol:

Såh. Noen som vil si noe om teoriene mine eller komme med noen nye?
Thomdril
Asha’man
Asha’man
Posts: 257
Joined: Tue Oct 04, 2005 18:20
Location: Vålerenga
Contact:

Post by Thomdril »

Brunost er genialt det, men har vel ikke smakt honning på 5-6 år, så det er vel ikke det helt store....
Men når det kommer til en rosa pingvin er jeg temmelig sikker på at det vil aldri skje! Den vil nemlig være blå, kongeblå! 8)
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
aviendha
Hengiven
Hengiven
Posts: 173
Joined: Tue Jan 03, 2006 21:17

Post by aviendha »

En veninne har rosa pingviner skoene sine, den komme til å være rosa :P nemlig.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

For det første: Brunost er forferdelig ekkelt. Sist jeg døtta brunost nedi halsen var jeg tre år gammel. Aldri mer.

For det andre: Honning er veldig godt, men lønnesirup er bedre.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Lønnesirup? Fysj, nei.

Og det har aldri vært observert hverken rosa eller blå pingviner, så sannsynligheten for at et slikt dyr vil redde verden, er temmelig lik 0.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1470
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Akira wrote:For det første: Brunost er forferdelig ekkelt. Sist jeg døtta brunost nedi halsen var jeg tre år gammel. Aldri mer.
Som jeg skulle sagt det selv :D
Terje wrote:Lønnesirup? Fysj, nei.
Lønnesirup er det beste du kan ha på pannekakene. Hvordan kan du ikke like det? Forresten heter det Maple Syrup.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3442
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Terje wrote:Og det har aldri vært observert hverken rosa eller blå pingviner, så sannsynligheten for at et slikt dyr vil redde verden, er temmelig lik 0.
Seriøst, mann, dersom ein pingvin fyrst skal redde verda er det neppe den heilt revolusjonærande oddsen for at det IKKJE er eit stort spann blåmaling eller rosamaling i nærleiken som vår Pingu (Gud som eg hatar den figuren) snublar i.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 855
Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

brunost er godt. selv om det klistrer seg fast i munnen.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Loki wrote:
Terje wrote:Og det har aldri vært observert hverken rosa eller blå pingviner, så sannsynligheten for at et slikt dyr vil redde verden, er temmelig lik 0.
Seriøst, mann, dersom ein pingvin fyrst skal redde verda er det neppe den heilt revolusjonærande oddsen for at det IKKJE er eit stort spann blåmaling eller rosamaling i nærleiken som vår Pingu (Gud som eg hatar den figuren) snublar i.
I forhold til oddsen for at en pingvin i det hele tatt skal redde verden, blir nok ikke oddsen for at det skal være ei bøtte med rosa eller blå maling i nærheten spesielt revolusjonerende, nei.

Dog, når jeg hørte "rosa pingvis" og "blå pingvin", tenkte jeg ikke på vanlige pingviner farga blå eller rosa, men snarere en pingvin som hadde en av disse fargene fra fødselen av.

Og påstanden min om at det ikke er observert rosa eller blå pingviner holder nok fortsatt vann, i og med at jeg ikke kan forestille meg hvorfor noen ville ha malt en pingvin, i noen som helst farge, for den saks skyld.
Og dersom noe ikke er observert, er sannsynligheten for at det skal skje sånn omtrent 0. (I alle fall hvis Arve Meisingset fra Skjetten er til å stole på. :P)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3442
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Terje wrote: Og påstanden min om at det ikke er observert rosa eller blå pingviner holder nok fortsatt vann, i og med at jeg ikke kan forestille meg hvorfor noen ville ha malt en pingvin, i noen som helst farge, for den saks skyld.
Eg kan ikkje forestille meg kvifor menneske som finn tvprogrammet "Big Brother" underhaldande gjer nettopp det, heller, men...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 855
Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

Loki wrote: Eg kan ikkje forestille meg kvifor menneske som finn tvprogrammet "Big Brother" underhaldande gjer nettopp det, heller, men...
*føle seg utsatt* :P
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 834
Joined: Tue Mar 28, 2006 19:24
Location: Tønsberg
Contact:

Post by Moiraine Sedai »

Image
Rosa pingvin er en pingvin i solnedgangen. Altså blir verden reddet i en nydelig solnedgang av en rosa pingvin. Absolutt sansynlig, vi har jo mange solnedganger i året. Jeg syns det er en ganske fin historie: Den rosa pingvinen som reddet verden...

Hvordan kom dere i det hele tatt fram til den teorien? Hvis det kun er fordi venninnen din har tøffler med rosa pingviner på, så syns jeg det er en dårlig begrunnelse. Jeg har nemlig et oransj monster med gul og grønn tunge på mine tøffler, og det er lite sansynlig at et monster med det utseende vil redde verden...
. . .
aviendha
Hengiven
Hengiven
Posts: 173
Joined: Tue Jan 03, 2006 21:17

Post by aviendha »

Grunden er jo ikke bare at veninna mi har rosa pingviner på skoene, men at vi hadde drukke VELDIG mye brus og satt å prata tull. :)
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 834
Joined: Tue Mar 28, 2006 19:24
Location: Tønsberg
Contact:

Post by Moiraine Sedai »

Ah, brusens berusende effekt. Vet alt om den :wink: Ja, ja, det hadde da vært gøy å vite hovedpunktene i hvordan dere kom fram til teorien...

Jeg hadde en teori med en venninne av meg om hvordan fugleinfluensaen kom til å spre seg. Jeg husker den ikke nå, men husker at den var ganske morsom.
. . .
aviendha
Hengiven
Hengiven
Posts: 173
Joined: Tue Jan 03, 2006 21:17

Post by aviendha »

Husker ikke så mye av hovedpunktene, nei, det er hele over en uke siden :P Tror det var et veldig tilfeldig utbrudd.
Post Reply