Det er Solan Gundersen detMoraine Sedai wrote:Signatur: Måtte jo ha noe, og lette ivrig i bøkene en stund før jeg ga opp. Så hørte jeg noen si: Det vanskelige er en bagatell, det umulige er en utfordring. Det passet egentlig ganske bra, for jeg er en glasset-er-halvfult-person.
Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ny signatur:
"I will never serve you, Father of Lies. In a thousand lives, I never have. I know that. I’m sure of it. Come. It is time to die.
I laugh in the face of danger. Then I hide. until it goes away."
Den første delen er klassisk Rand al'Thor; et sitat jeg også har brukt før. Tenkte det var på tide å bruke det igjen i og med min nåværende status...
Den andre delen er noe karakteren Xander sier i buffy-episoden "Witch" (tror det er 1x03 eller deromkring). Genialt sitat.
Og at det ikke akkurat er samsvar mellom disse to sitatene er liksom litt av meninga...
"I will never serve you, Father of Lies. In a thousand lives, I never have. I know that. I’m sure of it. Come. It is time to die.
I laugh in the face of danger. Then I hide. until it goes away."
Den første delen er klassisk Rand al'Thor; et sitat jeg også har brukt før. Tenkte det var på tide å bruke det igjen i og med min nåværende status...
Den andre delen er noe karakteren Xander sier i buffy-episoden "Witch" (tror det er 1x03 eller deromkring). Genialt sitat.
Og at det ikke akkurat er samsvar mellom disse to sitatene er liksom litt av meninga...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Moiraine Sedai, nå har du altfor stor signatur. Den skal ikke overskride det som vil tilsvare fire linjer med tekst. Dette står i Reglene i Kunngjøringsdelen.
Viktig: Kom nå på at det selvsagt ikke lenger er lov med bilder i signaturen. Så bort så fort som mulig.
Viktig: Kom nå på at det selvsagt ikke lenger er lov med bilder i signaturen. Så bort så fort som mulig.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Brukernavnet mitt har jeg fordi jeg heter Stefan, og blir kalt Hoy. Hoy har en lang historie; det er den endelige formen for kallenavn jeg har, og er et resultat av etternavnet mitt som er Jøines.
For noen år tilbake oppdaget jeg Carl Grimberg, en svensk historieforteller som hadde sitt virke for en del tiår tilbake. Han skrev uvanlig bra og levende historie, og mettet (nesten) min tørst for faget. Særlig om antikken skrev han bra, om enn kanskje litt subjektivt. Da han beskrev den romerske keiser Marcus Aurelius, kalt filosofen på tronen, beskrev han ham med en storslagen blanding av føleser og rettferdighet, som jeg med mitt unge sinn fortapte meg helt i.
Derfor ønsket jeg å markere dette med et sitat av gamle Marcus, som jeg mener er klokt sagt - også med tanke på alt peset regjeringene her til lands nesten uuangåelig får.
Ser fremdeles etter en passelig avatar, og kommer nok til å lande på en som speiler meg litt, eller i alle fall en side av meg

For noen år tilbake oppdaget jeg Carl Grimberg, en svensk historieforteller som hadde sitt virke for en del tiår tilbake. Han skrev uvanlig bra og levende historie, og mettet (nesten) min tørst for faget. Særlig om antikken skrev han bra, om enn kanskje litt subjektivt. Da han beskrev den romerske keiser Marcus Aurelius, kalt filosofen på tronen, beskrev han ham med en storslagen blanding av føleser og rettferdighet, som jeg med mitt unge sinn fortapte meg helt i.
Derfor ønsket jeg å markere dette med et sitat av gamle Marcus, som jeg mener er klokt sagt - også med tanke på alt peset regjeringene her til lands nesten uuangåelig får.
Ser fremdeles etter en passelig avatar, og kommer nok til å lande på en som speiler meg litt, eller i alle fall en side av meg
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Ja, der kom sannelig avataren også
Måtte jo bare bli et eller annet med Matt, må si jeg liker karen selv om han kanskje ikke er så "edgy" lenger. Nå har ikke jeg lest KoD, siden jeg liker å lese bøkene på moderspråket, men jeg håper sannelig at gutten begynner å tenke med ballene igjen!
Måtte jo bare bli et eller annet med Matt, må si jeg liker karen selv om han kanskje ikke er så "edgy" lenger. Nå har ikke jeg lest KoD, siden jeg liker å lese bøkene på moderspråket, men jeg håper sannelig at gutten begynner å tenke med ballene igjen!
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Hehe, noen har jo ganske brede skjermer ja. 1024x768 bruker de fleste (60 %) som besøker (hoved)siden, så det er dette som måles etter. Faktisk hele 5,6 % som besøkte sida med 800x600 siste ukaTerje wrote:Med hvilken oppløsning?Simen wrote:altfor stor signatur. Den skal ikke overskride det som vil tilsvare fire linjer med tekst
-
the black wind
- Hengiven

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte