Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Den er jo lik avataren! At dere ikke så det... Uansett en kjempefin tegning, tenker jeg bytter navn på tråden så flere kan legge inn tegninger; det er jo flere enn jeg som tegner!
Jeg prøvde å laste ned GIMP, men det gikk ikke, det var en ukjent filtype
Noen som vet hvordan jeg kan gjøre filtypen kjent? Kanskje reklamere litt for den på pc'n, gi ut en plate og komme på hitlista slik at det går gjeteord om "filen som kunne synge"?
Jeg prøvde å laste ned GIMP, men det gikk ikke, det var en ukjent filtype
. . .
Hvis du har fått ned filene til pcen din, prøver du nok å åpne feil fil. Velg Setup -fila eller noe med annet ikon enn resten.Jeg prøvde å laste ned GIMP, men det gikk ikke, det var en ukjent filtype Noen som vet hvordan jeg kan gjøre filtypen kjent? Kanskje reklamere litt for den på pc'n, gi ut en plate og komme på hitlista slik at det går gjeteord om "filen som kunne synge"?
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Da er den lasta ned! Da er bare spørsmålet: hvordan i alle dager funker den!? Syns å huske at vi hadde et lignende program på skolen...
Tror kanskje jeg har lastet ned feil fil, jeg har lastet ned the GIMP, ikke Gimpshop. Det går ikke an å gjøre noe (det gjør sikkert det, men jeg vet ikke hva).
Tror kanskje jeg har lastet ned feil fil, jeg har lastet ned the GIMP, ikke Gimpshop. Det går ikke an å gjøre noe (det gjør sikkert det, men jeg vet ikke hva).
Last edited by Moiraine Sedai on Tue Apr 25, 2006 17:40, edited 1 time in total.
. . .
Det er ein del tutorials her:
http://gimp.org/tutorials/
Og ein ganske grundig gjennomgang av programmet her:
http://gimp-savvy.com/BOOK/index.html
http://gimp.org/tutorials/
Og ein ganske grundig gjennomgang av programmet her:
http://gimp-savvy.com/BOOK/index.html
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Dette skal liksom forestille Nynaeve. Det eneste jeg ble fornøyd med var bena, så derfor en gjennomsiktig kjole. Pga latskap gjorde jeg ikke mer med dette bildet...
Jeg kan ikke lagre noe jeg gjør på GIMP! Ukjent filtype. Er det noen på forumet som har kjennskap til GIMP? Det er vanskelig å forstå noe av tutorials nå man ikke snakker fagspråket...
. . .
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Jepp. Darryl Sweet heter han.
[/quote]
Ja, sjekka litt på han, kan tegne, men jeg er ikke helt overbevist over coverarten. Litt stusselige tegninger på en så stor serie liksom..mye feil på de også!
Moiraine, jeg kan ikke hjelpe deg med det tekniske, men synes du tegner fint! Fortsett med tegningen, så vil du få kjempefremgang! I tilegg er jo mennesker veldig vankelig å tegne, mye anatomi og uttrykk som skal stemme, så jeg synes du kommer ut med meget hederlige resultater!
Ja, sjekka litt på han, kan tegne, men jeg er ikke helt overbevist over coverarten. Litt stusselige tegninger på en så stor serie liksom..mye feil på de også!
Moiraine, jeg kan ikke hjelpe deg med det tekniske, men synes du tegner fint! Fortsett med tegningen, så vil du få kjempefremgang! I tilegg er jo mennesker veldig vankelig å tegne, mye anatomi og uttrykk som skal stemme, så jeg synes du kommer ut med meget hederlige resultater!
..ellers kan De kalle meg Hoy.