Morgase

Still dine spørsmål fra bøkene

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Sladderprat er også samtaler!

Post by stefan_hoy »

Mener hvertfall bestemt at Sheriam ble opphøyd ca 2 uker etter Siuan og Moiraine. S & M (hihi) brukte vel 3 år som noviser og 3 år som Invidde. Tror Sheriam brukte litt mer, og i denne perioden er ville Morgase ha vært innom Tårnet. Det passer med alderen!

Dessuten kan jo gode samtaler være så mye for damer, Morgase refererer sikkert til sladderen hun og Sheriam hadde. Et spark i siden fra RJ til damer som sladrer, sier nå jeg :wink:
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Dessuten kan jo gode samtaler være så mye for damer, Morgase refererer sikkert til sladderen hun og Sheriam hadde. Et spark i siden fra RJ til damer som sladrer, sier nå jeg
Nja, det sparket kommer i alle retninger :P Han rakker jo ned på menn fra kvinnePOVer og på kvinner fra mannsPOVer
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Sauegjeteren wrote:
Dessuten kan jo gode samtaler være så mye for damer, Morgase refererer sikkert til sladderen hun og Sheriam hadde. Et spark i siden fra RJ til damer som sladrer, sier nå jeg
Nja, det sparket kommer i alle retninger :P Han rakker jo ned på menn fra kvinnePOVer og på kvinner fra mannsPOVer
det er sant! den rakkeren!
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Post Reply