Dessuten kan jo gode samtaler være så mye for damer, Morgase refererer sikkert til sladderen hun og Sheriam hadde. Et spark i siden fra RJ til damer som sladrer, sier nå jeg
Morgase
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Sladderprat er også samtaler!
Mener hvertfall bestemt at Sheriam ble opphøyd ca 2 uker etter Siuan og Moiraine. S & M (hihi) brukte vel 3 år som noviser og 3 år som Invidde. Tror Sheriam brukte litt mer, og i denne perioden er ville Morgase ha vært innom Tårnet. Det passer med alderen!
Dessuten kan jo gode samtaler være så mye for damer, Morgase refererer sikkert til sladderen hun og Sheriam hadde. Et spark i siden fra RJ til damer som sladrer, sier nå jeg
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Nja, det sparket kommer i alle retningerDessuten kan jo gode samtaler være så mye for damer, Morgase refererer sikkert til sladderen hun og Sheriam hadde. Et spark i siden fra RJ til damer som sladrer, sier nå jeg
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

det er sant! den rakkeren!Sauegjeteren wrote:Nja, det sparket kommer i alle retningerDessuten kan jo gode samtaler være så mye for damer, Morgase refererer sikkert til sladderen hun og Sheriam hadde. Et spark i siden fra RJ til damer som sladrer, sier nå jegHan rakker jo ned på menn fra kvinnePOVer og på kvinner fra mannsPOVer
..ellers kan De kalle meg Hoy.