Filmliste – Top 10
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Uff, eg har egentleg ikkje lyst til å sjå den filmen - det einaste eg har sett av teikneseriane mislikte eg - men alle skryt sånn av den...
Nokon her som har sett "Batman Begins"? Får etter alt sannsyn ikkje sett den før langt uti august, men gleder meg som ein liten unge.
Nokon her som har sett "Batman Begins"? Får etter alt sannsyn ikkje sett den før langt uti august, men gleder meg som ein liten unge.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Da har vi helt motsatt smak; jeg har ikke lyst til å se Batman, men digget Sin City. Nå skal jeg bestille Reservoir Dogs, og kanskje noen andre Tarrantino eller Rodrigez filmer.Loki wrote:Uff, eg har egentleg ikkje lyst til å sjå den filmen - det einaste eg har sett av teikneseriane mislikte eg - men alle skryt sånn av den...
Nokon her som har sett "Batman Begins"? Får etter alt sannsyn ikkje sett den før langt uti august, men gleder meg som ein liten unge.
Edit: Men etter å ha lest i filmmagasinet, så har jeg ganske lyst til å se Batman også... har ikke sett noen av de andre men...
Eg har sett kun den aller fyrste av dei gamle, pluss nokre deler av dei seinare. Den fyrste var tolererbar, og Nicholson gjorde ein glimrende skurk, men han var ikkje den Joker eg har opplevd i teikneseriar og teiknefilmar, og var difor ein litt skuffande oppleving likevel. Batman sjølv etterlot intet inntrykk den eine eller den andre vegen. Dei seinare filmene er etter alt eg har sett av dei (og alt eg har høyrt om dei) å dømme berre forskjellige grader av dritt. Difor eg er så positiv til denne - den starter jo mytoset frå byrjinga av, blanke ark, eg kan late som om dei gamle ikkje finst... så at du ikkje har sett dei gamle er neppe eit tap om du ser denne.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Nei, var og så Batman Begins på Eldorado i går, og for en film! Dette må være en av mine beste kinouker noensinne, først Sin City og så Batman. Christian Bale var genial som Batman, Michael Caine faktisk ENDA bedre som Alfred og Katie Holms passer fint som rettferdig advokat (med et utrolig bra utseende daLoki wrote:Eg har sett kun den aller fyrste av dei gamle, pluss nokre deler av dei seinare. Den fyrste var tolererbar, og Nicholson gjorde ein glimrende skurk, men han var ikkje den Joker eg har opplevd i teikneseriar og teiknefilmar, og var difor ein litt skuffande oppleving likevel. Batman sjølv etterlot intet inntrykk den eine eller den andre vegen. Dei seinare filmene er etter alt eg har sett av dei (og alt eg har høyrt om dei) å dømme berre forskjellige grader av dritt. Difor eg er så positiv til denne - den starter jo mytoset frå byrjinga av, blanke ark, eg kan late som om dei gamle ikkje finst... så at du ikkje har sett dei gamle er neppe eit tap om du ser denne.
NOK ein positiv omtale.
At eg ikkje får sett denne filmen før om fire-fem veker er intet mindre enn ein fordømt skandale!

At eg ikkje får sett denne filmen før om fire-fem veker er intet mindre enn ein fordømt skandale!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Taraisilwèn
- Hengiven

- Posts: 122
- Joined: Sat Jun 11, 2005 0:52
- Location: Stavanger
Matrix har jeg aldri hatt noe interesse av å se, heller ikke noen av terminator filmene mn så den tredje av de ved en feiltakelse på kino. Trodde i begynnelsen det var en lang og merkelig reklame:p
Har lyst å se Sin City men spørs om det skjer på en stund...
Batmanfilmen har jeg nettopp kjøpt på dvd, håper selvfølgelig at piratkopien er god...
I malta så jeg "War of the Worlds", likte den men synes slutten var litt vel brå og kjedelig (det synes jeg forresten på "the Day after Tomorrow" også...)
Har lyst å se Sin City men spørs om det skjer på en stund...
Batmanfilmen har jeg nettopp kjøpt på dvd, håper selvfølgelig at piratkopien er god...
I malta så jeg "War of the Worlds", likte den men synes slutten var litt vel brå og kjedelig (det synes jeg forresten på "the Day after Tomorrow" også...)
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
~Mat Cauthon
batman
Så batman i går gitt. En meget god film. Ikke se deg for de gamle filmene, men derimot en dyp metal film om hevn, sorg, splittet personlighet osv. Fine effecter selv om slossecenene ikke er så oversiktlig som en kunne ønske. (Men slik er det i degens film.) Trudde katie holms skulle trekke my mer enn hun gjorde. Kanskje fordi hun hadde mye mindre rolle enn det jeg trudde. Men alt i alt en meget bra film jeg er mer enn villig til å betale for å se.
terningkast 5
terningkast 5
Flaks at jeg har bestemt meg for å ikke se den filmenGurthang wrote:Så Fantastic Four i går. Drittfilm! At VG kan gi den filmen terningkast 5, mens Sin City bare får 3 skjønner jeg ikke.
*Brenner en avis*
Ooops, det var Dagbladet.
*Finner frem VG* Burn beotch!!
Skal lese Hitchikers Guide, og så se den på kino + at jeg har veldig lyst til å se The Island.
-
Taraisilwèn
- Hengiven

- Posts: 122
- Joined: Sat Jun 11, 2005 0:52
- Location: Stavanger
Hadde ikke tenkt å se Fantastic Four, men takk for advarselen likevel=)
Sett Batman nå, og er enig i det du sier ludde. Jeg likte filmen, men akkurat som om noe manglet...eller det var kanskje bare det at den var anderledes enn de andre - men det synes jeg egentlig bare var positivt.
arrg...har lyst å se Sin City
Sett Batman nå, og er enig i det du sier ludde. Jeg likte filmen, men akkurat som om noe manglet...eller det var kanskje bare det at den var anderledes enn de andre - men det synes jeg egentlig bare var positivt.
arrg...har lyst å se Sin City
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
~Mat Cauthon
Min ti på topp filmliste:
1) The Punisher
2) Lord of the Rings
3) The Matrix
4) Chain Reaction III
5) Riddick
6) Taxi 1, 2 og 3
7) The Fast and the Furiouis
The 5th Sence
9) Dødlige våpen
10) Torque
Den værste filmen jeg har sett må diffinitivt være ''Frankenstein'', den varer i 3 timer og d skjer absolutt ingen ting!! Hold dere unna den filmen!!
1) The Punisher
2) Lord of the Rings
3) The Matrix
4) Chain Reaction III
5) Riddick
6) Taxi 1, 2 og 3
7) The Fast and the Furiouis
9) Dødlige våpen
10) Torque
Den værste filmen jeg har sett må diffinitivt være ''Frankenstein'', den varer i 3 timer og d skjer absolutt ingen ting!! Hold dere unna den filmen!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere



