Terjes Urørte Favoritter!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Terjes Urørte Favoritter!

Post by Terje »

Terjes Urørte Favoritter! :D

MERK! Jeg har nesten ikke vært inne der det siste året, så det er mye jeg ikke har oversikt over. Kommer muligens en oppdatering om ei stund...

50 Shots - Musikk I grenselandet mellom punk og rock. Skikkelig fort, og ganske hardt.

Absinth - God gitarrock; jeg synes de høres ut som en blanding av Seigmen og DumDum Boys. Sjekk spesielt ut ”Marene”!

Beinkjør - Jeg er frista til å kalle dette dirt punk. Sjekk ut ”Dype Tanker Om OG LIGNENDE”! :D

Dear John Letter - Pop punk, men med noen temmelig bra politiske sanger. Selv har jeg veldig sansen for ”World of Greed”, som ikke bare har en politisk tekst, men som også er råstilig, musikalsk sett.

Dei Nye Norske Vampyrane - En slags metall, som lovpriser nynorskens overlegenhet. Bedre blir det ikke. :P

Desperado - Hard rock, med sterke innslag av hard core.

Fence - Norsk reggae! Og det er faktisk ikke så verst; ”Streets of Oslo” og ”I Want You To Believe” er knallbra låter.

Kort Prosess - Stygg og bråkete hard rock! :D

Lucky Malice - Skikkelig rølpete jentepunk. Oser av energi og frustrasjon. Sjekk spesielt ut ”Ego”, ”Fuck Me” og ”Run Like Hell”.

McDolly - Enda mer rølpepunk. Av og til skikkelig barnslig, som på ”On Your Knees”, men hele tida er de energiske og humoristiske.

ORDRENEKT - Mer stygg og bråkete hard rock. :D

Purified in Blood - Så tung hard core at det har bikka over kansten, og blitt metal. Herlig.

Rama Lama das Punk Abteilung - Nordtrøndersk rølpepunk de luxe. Noe av det desidert verste jeg har hørt. Hardt, fort, svett. :D

Ribozyme - Steintung rock, nesten på grensen til metall.

Silence The Foe - Hylende, bråkete, uharmonisk, aggressivt. Hard core.

Suzuka - Tung, hard core-inspirert rock. Herlig vokal; den passer som støpt til resten av musikken.

The Rooph - Skikkelig bra pop rock. Sjekk spesielt ut ”Francesca in the Sunset”!

Youth Pictures of Florence Henderson - En slags elektronika, kan tidvis ligne litt på Sigur Rós.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Virker som ikke det er så mange som er interessert i urørt.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Jeg har hørt litt på urørt. Rooph som Terje nevnte har jeg også vært innom. Og et par andre. Har også latt spillelister gå i bakgrunnen noen ganger, men har ikke lastet ned så himla mye... (enda...)
Urban tilværelse
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Selv sliter jeg alltid med "urørte" ting. Gidder liksom ikke å prøve engang, fordi det meste er som er urørt er urørt fordi det fortjener å være urørt. Blir som å lete etter den berømte perlen i svinebingen spør du meg.. :| Men jeg skal la tvilen komme listen til gode.

*sjekke*
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

stefan_hoy wrote: Blir som å lete etter den berømte perlen i svinebingen spør du meg.. :|
*sjekke*
Lete etter flisa i høystakken. Man kaster perler for svin (enda man ikke skal gjøre det).
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Lete etter flisa i høystakken. Man kaster perler for svin (enda man ikke skal gjøre det).
Veit jo det da :P

Edit: dessuten er det nålen i høystakken, din dimling :P
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Flisa er verre å finne. Ikke mobb Sau for at han er mer kreativ enn deg. :P

ENDRE: Angående Urørt, så bruker jeg den egentlig bare til å finne teit og dustete punk. Gidder sjelden å kaste bort pengene mine på annet enn de største punkklassikerne, så da er det greit å ha en enkel og gratis kilde til masse herlig rølpete møkkapunk. :roll:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Sauegjeteren wrote:Man kaster perler for svin (enda man ikke skal gjøre det).
Nei, det er nemleg vitskapeleg bevist at når ein gjer dette kan svinet trakke på perlene og falle og slå seg, og dette kvalifiserer til dyrplageri.

Svinet egnar seg dessutan ikkje som jakthund.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Post Reply