Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Tegningene dine var kjempefine. Du får til veldig realistiske kjoler. Elayne sitt ansikt er jeg enig i at var litt for mye anime for min stil, men Egwene var kjempefin
Tear sin av Matt var også veldig bra lagd, men jeg er sikker på at hvis du hadde brukt bare litt mer tid på den så hadde den blitt så mye bedre.
. . .
[URL=http://imageshack.us][img]http://i ... .jpg[/img][/url]
Tegning som lovet, men den ble mindre bra enn de vanlige, jaja, dette er Moiraine Damodred
Tegning som lovet, men den ble mindre bra enn de vanlige, jaja, dette er Moiraine Damodred
Falya daughter of Rembold
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Nå legger jeg snart ut et bilde av Lan og Nyn. Jeg har bare noen finjusteringer igjen, så blir den bra. Det prosjektet jeg hadde med den hesten tror jeg jeg må kaste inn håndklet på, vrient å få til hesten. Hestehoder klarer jeg, men når det kommer til resten av kroppen, så sliter jeg. Mulig jeg rydder på rommet mitt i fremtiden og finner tegningen og tenker: Aha, denne kan jo bli fin med litt justeringer, og så tegner jeg den helt perfekt, men inntil da så får den ligge.
Jeg må si at det er mange her som er utrolig flinke
Fortsett
!
Jeg må si at det er mange her som er utrolig flinke
. . .
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

I second that. Ser ut som at du har en flott skraveringsteknikk der, Falya. Og Moiraine ser langt fra maskulin ut (hvilket keg går utfra at var hva Kjetil mente). Høye kinnben, og feminine øyne og munn. Også det femi smykket, da.Akira wrote:Det var en veldig fin tegning.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.