Artikkel om Shara lagt ut
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
I ein datasamanheng, ja, men ordet har andre tydingar:
http://www.m-w.com/dictionary/buffer
Edit: Etter litt googling og leiting elles finn eg ikkje stort anna enn det som vert sagt i glossarane og i BWB. At angrealar og sa'angrealar er ting som gjer ein i stand til å lede meir av Krafta enn ein ville vere i stand til på ein trygg måte. Dette er det fleire som tolker som å vere den bufferen Cadsuane snakkar om, sjølv om det aldri vert sagt rett ut.
Sjå t.d. WoT Wikien (ja, den finst tydelegvis) og denne tråden frå Theoryland sitt forum. (Er ikkje bufferen som er hovudtema, men det vert diskutert.)
http://www.m-w.com/dictionary/buffer
Edit: Etter litt googling og leiting elles finn eg ikkje stort anna enn det som vert sagt i glossarane og i BWB. At angrealar og sa'angrealar er ting som gjer ein i stand til å lede meir av Krafta enn ein ville vere i stand til på ein trygg måte. Dette er det fleire som tolker som å vere den bufferen Cadsuane snakkar om, sjølv om det aldri vert sagt rett ut.
Sjå t.d. WoT Wikien (ja, den finst tydelegvis) og denne tråden frå Theoryland sitt forum. (Er ikkje bufferen som er hovudtema, men det vert diskutert.)
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Så vidt jeg husker så har Egwene gjort det alt, men ikke ved en feil. Jeg husker ikke hvilken bok det var, men da Egwene skulle reise til Salidar fra aielene for å velges til Amyrlin måtte hun skynte seg. Hun trer da inn i t'a'r fysisk og reiser til Salidar på Bela. Jeg husker de Vise hele tiden snakket om at det var ondt å tre inn i t'a'r fysisk, men de tok det greit da Egwene sa at det var det hun ville gjøre.Sauegjeteren wrote:Tel'Aran'RhiodSå kan altså Drømmeverden brukes som en Portstein? Altså som at Egwene eller Rand kunne vevd en port feil og kommet ut i en annen verden fra Drømmeverden?incanus wrote:Tidshjulet vever mange ulike verder. I tillegg til den me kjenner er det ei uendeleg rekkje parallellverder som viser dei ulike retningane historien kunne tatt om folk hadde tatt andre val tidlegare.
Var det det du mente?
Da Rand og Asmodean? sloss i t'a'r så brukte de bannbluss. Jeg syns å huske at Rand tenkte noe om dette når skadene "flimret". Så isteden for å gå tilbake til å være hel igjen så holdt den seg skadet.incanus wrote:Om ein knuser ein vegg i tel’aran’rhiod vil denne ganske raskt vere heil igjen, ettersom den er ein refleksjon av korleis veggen ser ut i røynda.
Tror du behov kan være grunnen til at det finnes flere aieler som kan drømmevandre enn det finnes andre folk? At siden de trenger det, så er det de som får det?incanus wrote:Ein av dei livsviktige oppgåvene til dei Vise er knytta til tel’aran’rhiod. Når det vert meir folk i ein bastion enn vasskjelda der kan støtte, må ein finne ein eigna stad i nærleiken der ein kan danne ein ny bastion. Dette gjer ein gjerne ved å tilkalle ein Vis som kan draumevandre, som so bruker behov til å finne ein eigna stad med god vanntilførsle i nærleiken av den gamle bastionen.
Last edited by Moiraine Sedai on Thu May 18, 2006 20:05, edited 1 time in total.
. . .
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Vel, de sier jo at det er ondt, og at man mister en del av seg selv eller sjelen eller noe slikt hvis man trer fysisk inn i tel'aran'rhiod. Men det jeg tenkte på var om f. eks. man kunne havne i den verdenen Rand møtte Selene/Lanfear i siden Drømmeverdenen tydeligvis går på tvers av de "alternative" verdnene. Dette kunne for eksempel skjedd hvis man vevde en port feil. Men de andre her tror vist ikke det, så da er det ikke slik.Moirane Sedai wrote:Så vidt jeg husker så har Egwene gjort det alt, men ikke ved en feil. Jeg husker ikke hvilken bok det var, men da Egwene skulle reise til Salidar fra aielene for å velges til Amyrlin måtte hun skynte seg. Hun trer da inn i t'a'r fysisk og reiser til Salidar på Bela. Jeg husker de Vise hele tiden snakket om at det var ondt å tre inn i t'a'r fysisk, men de tok det greit da Egwene sa at det var det hun ville gjøre.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Var ikke de ter'angrealene til for å gjøre sa'angrealene lettere å bruke? De er vel ikke nødvendige for å bruke sa'angrealene? Eller er de det?incanus wrote:Den kraftigaste av desse, som har eit kvinneleg motstykke, krevjer spesielle ter’angrealar for å kunne brukast trygt
Spoiler
Rand og Nynaeve ødela jo de to ter'angralene...
. . .
Det er eitt døme ja.Moiraine Sedai wrote:Da Rand og Asmodean? sloss i t'a'r så brukte de bannbluss. Jeg syns å huske at Rand tenkte noe om dette når skadene "flimret". Så isteden for å gå tilbake til å være hel igjen så holdt den seg skadet.
Ikkje godt å seie kvifor Talentet er meir utbredt blant aielane, det kan godt vere at det er slik du seier. Det kan og vere at det er mange fleire elles som har det, berre at det ikkje har vore oppdaga. Ikkje er det eit Talent som avheng av Krafta, og ikkje er det so veldig mange Aes Sedaiar. Kven veit kva Talent ein kan finne i Slekta (the Kin) eller blant Villstryringar.Moiraine Sedai wrote:Tror du behov kan være grunnen til at det finnes flere aieler som kan drømmevandre enn det finnes andre folk? At siden de trenger det, så er det de som får det?
Som Kjetil sa, dei er det. Choedan Kal er so kraftig at om nokon hadde prøvd å bruke dei utan ter'angrealen, hadde dei ikkje hatt sjanse til å kontrollere det. Er iallfall slik eg har forstått det...Moiraine Sedai wrote:Var ikke de ter'angrealene til for å gjøre sa'angrealene lettere å bruke? De er vel ikke nødvendige for å bruke sa'angrealene? Eller er de det?
Slutten av Winters Heart
Var berre den kvinnelege ter'angrealen som vart øydelagd. Det vart rett nok laga fleire slike ter'angrealar (Egwene (eller var det Nynaeve?) såg ein i Tanchico), men om andre har overlevd veit me ikkje.
Nei,sa'angrealane kan ikkje nyttast utan ter'angrealane, eller ein erstatning. Treng ein slags leiar for å leie so mykje av Krafta trygt.
Har lagt til artikkelen om Andor som incanus sendte meg. http://tidshjulet.net/steder/andor.php
Hvis noen av dere har IE7, kunne dere vært snille å sjekket om dere får mellomrom mellom «Dagens situasjon» og «Historie»? Det ble nemlig ikke mellomrom mellom dem først, p.g.a. skjulingen av teksten. I IE6 vil det ikke være mellomrom, da den ikke støtter cssen jeg har brukt for å fikse det.
Hvis noen av dere har IE7, kunne dere vært snille å sjekket om dere får mellomrom mellom «Dagens situasjon» og «Historie»? Det ble nemlig ikke mellomrom mellom dem først, p.g.a. skjulingen av teksten. I IE6 vil det ikke være mellomrom, da den ikke støtter cssen jeg har brukt for å fikse det.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Nei, takk Lyset for det... Resten tror jeg var bra.... Men du må vel kanskje forandre litt når/hvis A Memory of Light kommer ut?incanus wrote:Jepp, fordi det skjedde ein del endringar der, so det er heilt oppdatert. Men det er jo ikkje noko problem å hoppe over den delen.
Og det jeg prøvde å si er at det bør sies ifra om hvilke bøker det er spoilere fra.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.