MGP- Trollokene vinner?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
MGP- Trollokene vinner?
Finland holder på å vinne hele greia jo..!
Er det bare jeg som syns at dette er helt dust!
De er skikkelig skumle... Se for dere dem på forsiden av neste Hits for Kids plate.
Ser for meg hele Europas metall-fan med mobilen i den ene hånda og Finsk flagg i den andre...
Jeg blir redd!
Er det bare jeg som syns at dette er helt dust!
De er skikkelig skumle... Se for dere dem på forsiden av neste Hits for Kids plate.
Ser for meg hele Europas metall-fan med mobilen i den ene hånda og Finsk flagg i den andre...
Jeg blir redd!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Konge!
Dei rular jau, eller, er ikkje heavy nok, men er det beste ein får på detta tullet så får vel berre ta det.
Dessutan er dei heil normale, og snille i den verkelege verda!
Bra ein kan sjå litt på Eurovision.
(Utruleg synda at Nightwish ikkje fekk vere med i 2000
)
Edit: hehe, skulle gå inn på sida til Lordi no, men serveren er overbelasta så kjem ikkje inn.
Dei rular jau, eller, er ikkje heavy nok, men er det beste ein får på detta tullet så får vel berre ta det.
Dessutan er dei heil normale, og snille i den verkelege verda!
Bra ein kan sjå litt på Eurovision.
(Utruleg synda at Nightwish ikkje fekk vere med i 2000
Edit: hehe, skulle gå inn på sida til Lordi no, men serveren er overbelasta så kjem ikkje inn.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
jeg stemte på litauen. de var tøffe.
ang. finland: skulle de først ha et metalband, kunne de i det minste hatt et som er bra.
men det er jo litt tøft at det er mulig for artister som ikke kler seg i glitter og hvite, flagrende kjoler å vinne. kanskje det blir mer variasjon i årene som kommer.
i år var faktisk første gang jeg har sett på hele konkurransen. var på grand prix party, av alle ting. jeg har ikke noen store planer om å gjøre det igjen.
ang. finland: skulle de først ha et metalband, kunne de i det minste hatt et som er bra.
men det er jo litt tøft at det er mulig for artister som ikke kler seg i glitter og hvite, flagrende kjoler å vinne. kanskje det blir mer variasjon i årene som kommer.
i år var faktisk første gang jeg har sett på hele konkurransen. var på grand prix party, av alle ting. jeg har ikke noen store planer om å gjøre det igjen.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
Vi admins og noen andre venner var samlet for å se litt på mgp, og vi lo oss gjennom avstemningen. Synes det var morsomt at de vant, selv om musikken var forferdelig.
Det latterlige er at Wig Wam ikke vant i fjor, men at disse vant i år. Viser vel at skal man kle seg annerledes, så må man ta den helt ut.
Det latterlige er at Wig Wam ikke vant i fjor, men at disse vant i år. Viser vel at skal man kle seg annerledes, så må man ta den helt ut.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

I 2000 skulle eigentleg Nightwish stille, men var noko kødd i finland så dei fekk ikkje lov. Det hadde vore konge da.
Skal me ta å sende Windir til Finland til neste år, hadde vore så genialt.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Windir er norsk. Da burde de representere oss. Men Windir er ikke lenger så det er uaktuelt. Dessuten er det litt feil når metall blir for kommers. For det er ikke de verdier musikken representerer.Ashaman wrote:I 2000 skulle eigentleg Nightwish stille, men var noko kødd i finland så dei fekk ikkje lov. Det hadde vore konge da.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."