MGP- Trollokene vinner?

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

MGP- Trollokene vinner?

Post by Shallis »

Finland holder på å vinne hele greia jo..!

Er det bare jeg som syns at dette er helt dust!

De er skikkelig skumle... Se for dere dem på forsiden av neste Hits for Kids plate.

Ser for meg hele Europas metall-fan med mobilen i den ene hånda og Finsk flagg i den andre...

Jeg blir redd!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Eirin
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Eirin »

De er jo kule da :D
Selv heiet jeg på Bosnia fordi ei av venninnene mine heter Lejla
(dessuten var sangen fin :P )og Litauen (tror jeg det var) den sangen var jo og kul...

Men, men life goes on...
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Konge!
Dei rular jau, eller, er ikkje heavy nok, men er det beste ein får på detta tullet så får vel berre ta det.
Dessutan er dei heil normale, og snille i den verkelege verda!

Bra ein kan sjå litt på Eurovision.

(Utruleg synda at Nightwish ikkje fekk vere med i 2000 :()

Edit: hehe, skulle gå inn på sida til Lordi no, men serveren er overbelasta så kjem ikkje inn. :D
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

jeg stemte på litauen. de var tøffe.

ang. finland: skulle de først ha et metalband, kunne de i det minste hatt et som er bra.
men det er jo litt tøft at det er mulig for artister som ikke kler seg i glitter og hvite, flagrende kjoler å vinne. kanskje det blir mer variasjon i årene som kommer.

i år var faktisk første gang jeg har sett på hele konkurransen. var på grand prix party, av alle ting. jeg har ikke noen store planer om å gjøre det igjen.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Det var jaggu bra at Lordi vant. Eneste skikkelige musikken der. Det var dessuten a blow to the freakin pop-shit.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

skal ikke si at jeg likte dem noe bedre... for meg ble hele greia bare tull. men da jeg lukka øya blei ting litt bedre da, litt :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Vi admins og noen andre venner var samlet for å se litt på mgp, og vi lo oss gjennom avstemningen. Synes det var morsomt at de vant, selv om musikken var forferdelig.

Det latterlige er at Wig Wam ikke vant i fjor, men at disse vant i år. Viser vel at skal man kle seg annerledes, så må man ta den helt ut.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Wig Wam har jo på en måte brøyta vei for Lordy, gjort publikum mer mottagelige for slikt. Jeg syns de som sang alkapella var flinke, de skilte seg ut. Ikke det at Lordy ikke gjorde det, det er bare ikke min type musikk. Starten på alkapellaen var jo bare helt uslåelig :twisted:
. . .
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

I 2000 skulle eigentleg Nightwish stille, men var noko kødd i finland så dei fekk ikkje lov. Det hadde vore konge da.

Skal me ta å sende Windir til Finland til neste år, hadde vore så genialt. :D
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Det hadde vært stilig ja...

Men de monstrene er jo helt crazy=P

Men likevel får jeg sånn følelse av at de egentlig er skikkelig snille og sånn... Som passer på barna og har masse venner å sånn...

Er det jeg syns er mest skummelt!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Angående maskene deres. Var det bare vokalisten som hadde sminket seg og resten hadde masker, eller hvordan var det?

Men jeg synes det er skikkelig bra at noe såpass originalt vant ja... Har forresten noen sagt noe lignende før? Nææh...
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Ashaman wrote:I 2000 skulle eigentleg Nightwish stille, men var noko kødd i finland så dei fekk ikkje lov. Det hadde vore konge da.

Skal me ta å sende Windir til Finland til neste år, hadde vore så genialt. :D
Windir er norsk. Da burde de representere oss. Men Windir er ikke lenger så det er uaktuelt. Dessuten er det litt feil når metall blir for kommers. For det er ikke de verdier musikken representerer.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Uansett hvilket land Windir er fra, så vil de måtte dra til Finland hvis de skal på MGP neste år ;).

Vi får da håpe at folk stemte fram trollene i år fordi de var annerledes, og ikke fordi de hadde bra musikk.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Windir er fra Norge, nærmere bestemt fra Sogndal. Men Windir er oppløst fordi grunnleggeren døde.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

litauen var best, da... "we are the winners - of eurovision". hah.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Post Reply