Intern konkuranse
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Intern konkuranse
Er det ikke litt merkelig at dette forumet har alle slags grupperinger, men at de i praksis ikke har noe å si?
Hva med å få til litt konkuranse mellom de gode mennene, de gode damene, de onde mennene og de onde kvinnene?
Dette tror jeg ville gjort at flere ville engasjert seg i forumet og vi ville fått mer å snakke om.
Akkurat hvilken type konkuranse skal ikke jeg bestemme, men jeg har et forslag: 20 spørsmål om WoT. En av admin. ville fått et forslag om en person, et sted eller hva som helst annet i WoT-universet og startet tråden med å gi et par hint. Deretter ville hver av grupperingene fått tyve spørsmål hver, og den av de som greide å løse oppgaven ville fått heder og ære som den beste gruppen i forumet - helt til en ny oppgave ble løst. Når en gruppe vant kunne f.eks den få bestemme oppgaven og svare på spørsmålene.
Det må selvsagt til mange flere regler, men jeg håper dette var med å sette deres kreative hjerner i gang. Hva synes dere? Kom gjerne med synspunkter, kritikk osv.
Hva med å få til litt konkuranse mellom de gode mennene, de gode damene, de onde mennene og de onde kvinnene?
Dette tror jeg ville gjort at flere ville engasjert seg i forumet og vi ville fått mer å snakke om.
Akkurat hvilken type konkuranse skal ikke jeg bestemme, men jeg har et forslag: 20 spørsmål om WoT. En av admin. ville fått et forslag om en person, et sted eller hva som helst annet i WoT-universet og startet tråden med å gi et par hint. Deretter ville hver av grupperingene fått tyve spørsmål hver, og den av de som greide å løse oppgaven ville fått heder og ære som den beste gruppen i forumet - helt til en ny oppgave ble løst. Når en gruppe vant kunne f.eks den få bestemme oppgaven og svare på spørsmålene.
Det må selvsagt til mange flere regler, men jeg håper dette var med å sette deres kreative hjerner i gang. Hva synes dere? Kom gjerne med synspunkter, kritikk osv.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ikke så merkelig med tanke på perioden vi hadde i oktober-november. Nesten så vi burde skrevet tidshjulet.nets historie i nybegynner-guiden, så alle kunne blitt informert om denne Klondykeperioden.Lothair Mantelar wrote:Er det ikke litt merkelig at dette forumet har alle slags grupperinger, men at de i praksis ikke har noe å si?
Men det om kunnskapskonkurranser hørtes jo fint ut, vi hadde vel det for ganske lenge siden på generelt tror jeg? Ja, her er den. Det med å skape konkurranse mellom gruppene og sette en vinner, tror jeg vi skal være noe forsiktig med. Skjøre saker. Men det er ikke bare jeg som har noe å si i denne saken.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
En historie hadde nok ikk vært så dum!
Og apropo interne konkurranser LM, så har det vært arrangert to ganger før i forbindelse med WoT-Robinson-tråden. Du er imidlertid for ny til å huske dette. Men hvem vet hva som vil utspille seg i framtida...
Og når jeg husker det, det har jo også vært en oversettelseskonkurranse. Gode greier.
Det å kjøre gruppene opp mot hverandre vet jeg ikke helt... Støtter Simen på dette. En konkurranse er avhengige av at folk deltar - altså er påmelding det greieste.
Og konkurranser er noe man ikke trenger på dette forumet, vanligvis er aktiviteten høy nok den... De siste to ukene har imidlertid Terje vært fraværende, og da blir det (av en eller annen grunn) alltid mindre seriøs prat her inne... (Ikke det at Terje ikke er useriøs til tider, men han har det med å holde liv i enkelte diskusjoner med heftige argumenter). Blir nok bedre etter eksamenstida.
Og apropo interne konkurranser LM, så har det vært arrangert to ganger før i forbindelse med WoT-Robinson-tråden. Du er imidlertid for ny til å huske dette. Men hvem vet hva som vil utspille seg i framtida...
Og når jeg husker det, det har jo også vært en oversettelseskonkurranse. Gode greier.
Det å kjøre gruppene opp mot hverandre vet jeg ikke helt... Støtter Simen på dette. En konkurranse er avhengige av at folk deltar - altså er påmelding det greieste.
Og konkurranser er noe man ikke trenger på dette forumet, vanligvis er aktiviteten høy nok den... De siste to ukene har imidlertid Terje vært fraværende, og da blir det (av en eller annen grunn) alltid mindre seriøs prat her inne... (Ikke det at Terje ikke er useriøs til tider, men han har det med å holde liv i enkelte diskusjoner med heftige argumenter). Blir nok bedre etter eksamenstida.
Urban tilværelse
Vi admins er ikke imot oppstarten av konkurranser ala Robinson; men vi kommer nok ikke til å bruke ressursene våre på å få dem igang. Det er derfor opp til dere brukere å få igang slikt, slik dere har klart før. Vi bidrar selvsagt med hjelp hvis det er noe dere trenger, som f.eks. når Terje startet opp Rollespill-forumet, som har fungert utmerket.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Litt store mengder spamming o.l. Førte til dette:
http://www.tidshjulet.net/forum/viewtopic.php?t=258
http://www.tidshjulet.net/forum/viewtopic.php?t=258