Filmliste – Top 10
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg har sett flere oppfølgere til BWP - men ingen av dem var offisielle, for å si det sånn. 
En haug av folk jeg kjente tok med seg kamera og telt, dro på fjellet, og sprang rundt i mørket, halvt i ørska av søvnmangel og hjemmebrent, mens et par som hadde kledd seg ut sprang etter. Masse pesing og shots av bakke som beveger seg fort forbi, med andre ord.
Har dog aldri sett originalen.
En haug av folk jeg kjente tok med seg kamera og telt, dro på fjellet, og sprang rundt i mørket, halvt i ørska av søvnmangel og hjemmebrent, mens et par som hadde kledd seg ut sprang etter. Masse pesing og shots av bakke som beveger seg fort forbi, med andre ord.
Har dog aldri sett originalen.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
1. Monsters Inc. (Jeg kan se den om og om og om igjen uten å bli lei..)
2. Gladiatoren
3. Hair
4. Pirates Of the Carribean
5. Ringenes Herre triologien (Alle på en plass selvom Atter en konge er best!)
6. Chocolate
7. Shrek 1 og 2
8. Anastacia
9. Harry Potter og ildbegeret (kun fordi jeg så denne filmen på premiere på Colosseum) og Harry Potter og de vises sten (Ikke spesielt bra skuespill, men dette er den eneste filmen som ikke har et cover med Carola inspirert vind i håret.. Uhrrg..)
10. Star Wars (Tar alle sammen på en plass! Etter Star Wars Maraton blir det sånn...
)
2. Gladiatoren
3. Hair
4. Pirates Of the Carribean
5. Ringenes Herre triologien (Alle på en plass selvom Atter en konge er best!)
6. Chocolate
7. Shrek 1 og 2
8. Anastacia
9. Harry Potter og ildbegeret (kun fordi jeg så denne filmen på premiere på Colosseum) og Harry Potter og de vises sten (Ikke spesielt bra skuespill, men dette er den eneste filmen som ikke har et cover med Carola inspirert vind i håret.. Uhrrg..)
10. Star Wars (Tar alle sammen på en plass! Etter Star Wars Maraton blir det sånn...
Last edited by Moghedien on Tue Jun 27, 2006 21:23, edited 1 time in total.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Kan jo ta de som ligger på topp i min vote history på imdb.
10/10 på imdb:
1. The Lord of the Rings (triologien)
2. Gladiator
3. The Shawshank Redemption
4. The Matrix (eneren)
5. ...
Begynner å bli vanskelig å rangere.
Her er de beste (9/10 på imdb): Apocalypse Now, Braveheart, A Clockwork Orange, Donnie Darko, Festen, Fight Club, Forrest Gump, The Green Mile, Heat, Kill Bill: Vol. 1, The Lion King, Minority Report, Mystic River, Pulp Fiction, Raging Bull, Requiem for a Dream, Romeo + Juliet, Saving Private Ryan, Se7en, Sin City, The Straight Story, Taxi Driver, Titanic, Der Untergang, V for Vendetta
10/10 på imdb:
1. The Lord of the Rings (triologien)
2. Gladiator
3. The Shawshank Redemption
4. The Matrix (eneren)
5. ...
Begynner å bli vanskelig å rangere.
Her er de beste (9/10 på imdb): Apocalypse Now, Braveheart, A Clockwork Orange, Donnie Darko, Festen, Fight Club, Forrest Gump, The Green Mile, Heat, Kill Bill: Vol. 1, The Lion King, Minority Report, Mystic River, Pulp Fiction, Raging Bull, Requiem for a Dream, Romeo + Juliet, Saving Private Ryan, Se7en, Sin City, The Straight Story, Taxi Driver, Titanic, Der Untergang, V for Vendetta
..ellers kan De kalle meg Hoy.
min favoritt film. hm. akkurat nå. helt klart "Who framed Roger Rabbit" elsker den filmen, bare elsker den!
til dere som ikke har sett den, dere har gått glipp av noe stort!
til dere som ikke har sett den, dere har gått glipp av noe stort!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Jøss, for en samling av middelmådige og dårlige filmer.
Tror ikke jeg klarer å rangere filmene, men kan sette opp 10 jeg liker veldig godt.
Se7en, fight club, the unusual suspects, american beaty, the shawshank redemtion, the emperors new groove, the matrix, sleepers, pulp fiction og forest gump.
Sikkert glemt mange.
Tror ikke jeg klarer å rangere filmene, men kan sette opp 10 jeg liker veldig godt.
Se7en, fight club, the unusual suspects, american beaty, the shawshank redemtion, the emperors new groove, the matrix, sleepers, pulp fiction og forest gump.
Sikkert glemt mange.