Shallis wrote:1. King Kong
2. A knights tale
3. Ringenes Herre (De får dele siden de er best etter hverandre)
4. Moulin Rouge
5. Grease
6. Dirty Dancing
7. Miss Undercover
8. Harry Potter
9. X-men 1
10. X-men 2
For en skrinn liste. Skal være enig i Ringenes Herre. King King og X-men filmene er bra, men langt fra noen topp ti. HP og Moulin Rouge er også habile.
Men A Knights Tale? Middelmådig om jeg skal være raus. Miss Undercover, Grease og Dirty Dancing er bare ræva. Beklager.
Kjetil wrote:Jøss, for en samling av middelmådige og dårlige filmer.
Tror ikke jeg klarer å rangere filmene, men kan sette opp 10 jeg liker veldig godt.
Se7en, fight club, the unusual suspects, american beaty, the shawshank redemtion, the emperors new groove, the matrix, sleepers, pulp fiction og forest gump.
Sikkert glemt mange.
Enig med at hun hadde masse midelmådige filmer der ja
7en er strålende, fight club er strålende, og disse av de andre du nevnte har jeg og sett, og synes er strålende , the shawshank redemtion, the matrix, sleepers, pulp fiction og forest gump.
Ellers er american history x verdt å nevne. Jeg likte forsovet "the cinderella man," og "A Beautiful Mind."
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Shallis wrote:1. King Kong
2. A knights tale
3. Ringenes Herre (De får dele siden de er best etter hverandre)
4. Moulin Rouge
5. Grease
6. Dirty Dancing
7. Miss Undercover
8. Harry Potter
9. X-men 1
10. X-men 2
For en skrinn liste. Skal være enig i Ringenes Herre. King King og X-men filmene er bra, men langt fra noen topp ti. HP og Moulin Rouge er også habile.
Men A Knights Tale? Middelmådig om jeg skal være raus. Miss Undercover, Grease og Dirty Dancing er bare ræva. Beklager.
Ookei.. Jeg er jente. Grease og Dirty Dancing er Superbra Jentekveld materiale. Klart du ikke skjønner dette. Jeg har ikke noe stort til overs for slossfilmer og alt annet GutteMachoGreieTull! Så det så!
Ookei.. Jeg er jente. Grease og Dirty Dancing er Superbra Jentekveld materiale. Klart du ikke skjønner dette. Jeg har ikke noe stort til overs for slossfilmer og alt annet GutteMachoGreieTull! Så det så!
Det er snakk om filmer som er fantastisk gjennom gjort, med flotte skuespiller prestasjoner.
The cinderella man, A Beautiful Mind er flotte drama filmer med Russel Crow, ikke mye macho.
the shawshank redemtion er heller ikke mye macho, for ikke å snakke om forest gump. Den har det meste, og er heller ikke mye macho.
Burde du ikke nevne Fame med de andre jente filmene? En av de bedre dansefilmene.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Ookei.. Jeg er jente. Grease og Dirty Dancing er Superbra Jentekveld materiale. Klart du ikke skjønner dette. Jeg har ikke noe stort til overs for slossfilmer og alt annet GutteMachoGreieTull! Så det så!
Det er snakk om filmer som er fantastisk gjennom gjort, med flotte skuespiller prestasjoner.
The cinderella man, A Beautiful Mind er flotte drama filmer med Russel Crow, ikke mye macho.
the shawshank redemtion er heller ikke mye macho, for ikke å snakke om forest gump. Den har det meste, og er heller ikke mye macho.
Burde du ikke nevne Fame med de andre jente filmene? En av de bedre dansefilmene.
FAME? Den er jo ikke noe bra. Den har ikke handling. Det er bare sangen som er bra. Det er ekstremt lite dans i den også. Ble skikkelig skuffa når jeg så den.
Å om jeg ikke tenker på hvordan John Travolta sier linjene sine i Grease, kan vel jeg like filmene. Mine topp 10 filmer det her, ber ikke deg om å godkjenne det, bare godta hva jeg liker.
Tror ikke jeg klarer å rangere fra 1. til 10. plass, det kommer litt an på humøret, men kan jo nevne ti stk. uansett:
Natural Born Killers, The Usual Suspects, American Beauty, Et kongerike for en lama, Edward Scissorhands, Pirates of the Caribbean, LotR (alle, men TT er kanskje best), Monty Python and the Holy Grail, Sleepy Hollow, Kill Bill.
Og mange flere...
hm.
kanskje jeg skal ta meg tid til å nevne ti jeg og da. ingen spesiell rekkefølge.
who framed roger rabbit?(se den, se den!!)
beautyfull mind(så den med skolen. egentlig en god film..)
kill bill
i rosens navn(trur eg den heter)
lotr(selvsagt)
jorda rundt på 80 dager(finner denne hysterisk morsom)
king kong
the shawshank redemtion
gladiatoren
de fleste av disney filmene (okay. ikke en film ,em klarer ikke velge )
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Jeg måtte tvinge meg selv for å se ferdig king kong, etter at tre andre valgte en tidlig kveld forran filmen. Den ble rett og slett litt for lang for meg...
Synes foresten Shrek (begge, og istid (begge) burde nevnes Digger de.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Tjohoo, Shrek og Istid (men ikke 2'ern) burde helt klart nevnes Istid er gebnial å hente sisater fra. Når jeg treffer noen av mine "gamle" venninner bruker vi sitater fra Istid og Et kongerie for en lama ganske ofte