Den store musikksjanger-avstemningen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
Jeg har hørt utallige folk si at de kan høre på alt og at de hører på alt men det er alltid bullshit. Da spør jeg dem om de hører på black metall, men det ble visst litt for skummelt gitt. HAHA, WEAK. Da hører du ikke på alt.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Nei, Dimmu Borgir er mer melodiøs og lettere fordøyelig black. Den pure primitive black metallen blir for de fleste litt for mye, fordi det er såpass ekstremt.Nynaeve wrote:Jeg hører på black metal. Men kanskje ikke det hardeste av det harde, for det har jeg ikke hørt så mye om. Forresten; er Dimmu Borgir noe av det hardeste?
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
AltAkira wrote:Jeg har hørt utallige folk si at de kan høre på alt og at de hører på alt men det er alltid bullshit. Da spør jeg dem om de hører på black metall, men det ble visst litt for skummelt gitt. HAHA, WEAK. Da hører du ikke på alt.
Jeg ville gitt alt for deg
Jeg eter alt
Osv...
men alle skjønner jo liksom at alt ikke betyr alt men veldig mye
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Jeg er enig i at "alt" er et for sterkt ord. Det jeg mente var at jeg kunne høre på alle sjangre, siden det var det vi snakket om. Innefor hver sjanger finnes det alltids flere band eller sanger jeg ikke kan utstå.
"Alt" er noen ganger som ordet "evighet". Det går ikke an, men vi sier det allikevel. "Jeg har ventet i en evighet"
"Alt" er noen ganger som ordet "evighet". Det går ikke an, men vi sier det allikevel. "Jeg har ventet i en evighet"
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
Var det jeg tenkte jeg åNynaeve wrote:Jeg er enig i at "alt" er et for sterkt ord. Det jeg mente var at jeg kunne høre på alle sjangre, siden det var det vi snakket om. Innefor hver sjanger finnes det alltids flere band eller sanger jeg ikke kan utstå.
"Alt" er noen ganger som ordet "evighet". Det går ikke an, men vi sier det allikevel. "Jeg har ventet i en evighet"
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Stemte Metall. Og for å spesifisere: Mest Black, Viking og en del Melodisk og Death.
Tror det fortsatt er mye fordommer og frykt for blackmetal her i landet. Noe som er veldig trist, spesielt med tanke på hvor mange geniale band landet har født
Tror det fortsatt er mye fordommer og frykt for blackmetal her i landet. Noe som er veldig trist, spesielt med tanke på hvor mange geniale band landet har født
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
tullete å dømme folk pga musikksmaken da... som om jeg skulle gått rundt og syntes at alle som hørte på rap var dumme bare fordi jeg ikke liker rap...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.


