Legning er vel såvidt jeg vet seksuell tiltrekning, så det betyr at Ceres er den første putevennen vi vet om. Gjør det ikke det? Men selvfølgelig kun med gule søstre.
Brun passer meg best (burde vel sagt blå med tanke på navnet jeg bruker, men jeg bruker ikke navnet pga ajah. Bruker det fordi personen er beundringsverdig.) Jeg er fjern, leser hele tiden, nistirrer på discovery og animal planet, historie er en av yndlingsfagene mine, rommet mitt ser ut som om noen har sluppet en bombe der, men jeg bryr meg ikke, jeg leste en gang i friminuttet, og da læreren ba meg om å gå ut hørte jeg det ikke, og pådro meg selv en anmerkning, osv... Kunne fortsatt i evigheter.
Egentlig mest fordi jeg er provosert, må jeg skrive ned en hendelse i dag. Den passer ikke helt inn her, men pytt.
Som det passer seg om sommeren med 27 grader ute var jeg på stranden i dag. Da jeg kom hjem, så var nabolaget i full fest. De hadde stelt i stand en nabofest uten å inkludere oss, enda vi har bodd her i tre år!!! Jeg vet ikke hva jeg er, sint, skuffet eller lei meg... Er det ikke vanlig folkeskikk å inkludere alle?
Vel - nei, jeg mente som antydet ovenfor at jeg selvsagt føler en viss dragning mot den gule ajahen, til tross for at jeg for øyeblikket er universal.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Moiraine Sedai wrote:Da jeg kom hjem, så var nabolaget i full fest. De hadde stelt i stand en nabofest uten å inkludere oss, enda vi har bodd her i tre år!!! Jeg vet ikke hva jeg er, sint, skuffet eller lei meg... Er det ikke vanlig folkeskikk å inkludere alle?
Hva skal en si?
Jo, nå veit jeg det. BURN!!
Sorry...
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Foruten Svart Ajah, så ville jeg nok valgt den Brune. Det er bare noe med personligheten til de Brune som er så beundringsverdig. Det at de kan sitte begravd i en bok uten å bry seg om noe annet høres videunderlig ut, en egenskap jeg godt kunne hatt ^^.
Ishamael wrote:Foruten Svart Ajah, så ville jeg nok valgt den Brune. Det er bare noe med personligheten til de Brune som er så beundringsverdig. Det at de kan sitte begravd i en bok uten å bry seg om noe annet høres videunderlig ut, en egenskap jeg godt kunne hatt ^^.
Tror ikke du har baller til å være svart ajah Ishamael. Tror du hadde knekt om du skulle drept.
Ishamael wrote:Foruten Svart Ajah, så ville jeg nok valgt den Brune. Det er bare noe med personligheten til de Brune som er så beundringsverdig. Det at de kan sitte begravd i en bok uten å bry seg om noe annet høres videunderlig ut, en egenskap jeg godt kunne hatt ^^.
Tror ikke du har baller til å være svart ajah Ishamael. Tror du hadde knekt om du skulle drept.
Sorry.
Hahaha
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Brun fordi jeg er en nerdete historiefrik, Blå fordi den som sagt gir stor fleksibilitet (men hvem sier at Brun ikke kan være fleksibel? Tenk på Verin!), og er veldig politisk, kan det virke som...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:(men hvem sier at Brun ikke kan være fleksibel? Tenk på Verin!)
og hvem sier at verin er typisk brun? hun vrker i alle fall ikke like fjern som alle vil ha det til at de brune er.(ikke fjern som i litt sosete fjern, men å bry seg svært lite om det som skjer rundt en. verin er jo definitivt med)
liker tanken på at verin er lilla ajah jeg, hvor enn lite sannsynlig den er...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Oppdaga plutselig en liten test ute på nettet.. Noen av dere som har prøvd den? http://www.selectsmart.com/FREE/select. ... sedaiajahs
Jeg fikk i hvert fall blå på første, gul på andre, og noe jeg ikke husker på tredje..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!