Hvilken Ajah ville du tilhørt?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply

Hvis du var Aes Sedai, hvilken ajah ville du valgt?

Blå
22
24%
Grønn
31
34%
Gul
5
5%
Rød
1
1%
Hvit
4
4%
Grå
1
1%
Brun
21
23%
Svart
7
8%

Total votes: 92

Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Ceres wrote:Jeg er selvsagt gul av legning.
Fy!

Du er Amyrlin, og av alle farger. Ikke gul.
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

:D
Ho hintar sikkert til kva ho var før ho blei Amyrlin. :roll:
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Legning er vel såvidt jeg vet seksuell tiltrekning, så det betyr at Ceres er den første putevennen vi vet om. Gjør det ikke det? Men selvfølgelig kun med gule søstre.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

:cry:

Så enslig jeg er da...

:P

Vel - nei, jeg mente som antydet ovenfor at jeg selvsagt føler en viss dragning mot den gule ajahen, til tross for at jeg for øyeblikket er universal.
Urban tilværelse
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Brun passer meg best (burde vel sagt blå med tanke på navnet jeg bruker, men jeg bruker ikke navnet pga ajah. Bruker det fordi personen er beundringsverdig.) Jeg er fjern, leser hele tiden, nistirrer på discovery og animal planet, historie er en av yndlingsfagene mine, rommet mitt ser ut som om noen har sluppet en bombe der, men jeg bryr meg ikke, jeg leste en gang i friminuttet, og da læreren ba meg om å gå ut hørte jeg det ikke, og pådro meg selv en anmerkning, osv... Kunne fortsatt i evigheter.

Egentlig mest fordi jeg er provosert, må jeg skrive ned en hendelse i dag. Den passer ikke helt inn her, men pytt.
Som det passer seg om sommeren med 27 grader ute var jeg på stranden i dag. Da jeg kom hjem, så var nabolaget i full fest. De hadde stelt i stand en nabofest uten å inkludere oss, enda vi har bodd her i tre år!!! Jeg vet ikke hva jeg er, sint, skuffet eller lei meg... Er det ikke vanlig folkeskikk å inkludere alle?
. . .
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Ceres wrote::cry:

Så enslig jeg er da...

:P

Vel - nei, jeg mente som antydet ovenfor at jeg selvsagt føler en viss dragning mot den gule ajahen, til tross for at jeg for øyeblikket er universal.
:shock:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Moiraine Sedai wrote:Da jeg kom hjem, så var nabolaget i full fest. De hadde stelt i stand en nabofest uten å inkludere oss, enda vi har bodd her i tre år!!! Jeg vet ikke hva jeg er, sint, skuffet eller lei meg... Er det ikke vanlig folkeskikk å inkludere alle?
Hva skal en si?

Jo, nå veit jeg det.
BURN!!

Sorry... :oops:
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Ishamael
Trollok
Trollok

Post by Ishamael »

Foruten Svart Ajah, så ville jeg nok valgt den Brune. Det er bare noe med personligheten til de Brune som er så beundringsverdig. Det at de kan sitte begravd i en bok uten å bry seg om noe annet høres videunderlig ut, en egenskap jeg godt kunne hatt ^^.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Ishamael wrote:Foruten Svart Ajah, så ville jeg nok valgt den Brune. Det er bare noe med personligheten til de Brune som er så beundringsverdig. Det at de kan sitte begravd i en bok uten å bry seg om noe annet høres videunderlig ut, en egenskap jeg godt kunne hatt ^^.
Tror ikke du har baller til å være svart ajah Ishamael. Tror du hadde knekt om du skulle drept.

Sorry.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

stefan_hoy wrote:
Ishamael wrote:Foruten Svart Ajah, så ville jeg nok valgt den Brune. Det er bare noe med personligheten til de Brune som er så beundringsverdig. Det at de kan sitte begravd i en bok uten å bry seg om noe annet høres videunderlig ut, en egenskap jeg godt kunne hatt ^^.
Tror ikke du har baller til å være svart ajah Ishamael. Tror du hadde knekt om du skulle drept.

Sorry.
Hahaha
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Magen sier Brun, hodet sier Blå.

Brun fordi jeg er en nerdete historiefrik, Blå fordi den som sagt gir stor fleksibilitet (men hvem sier at Brun ikke kan være fleksibel? Tenk på Verin!), og er veldig politisk, kan det virke som...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Terje wrote:(men hvem sier at Brun ikke kan være fleksibel? Tenk på Verin!)
og hvem sier at verin er typisk brun? hun vrker i alle fall ikke like fjern som alle vil ha det til at de brune er.(ikke fjern som i litt sosete fjern, men å bry seg svært lite om det som skjer rundt en. verin er jo definitivt med)

liker tanken på at verin er lilla ajah jeg, hvor enn lite sannsynlig den er...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Thomdril
Asha’man
Asha’man

Post by Thomdril »

Oppdaga plutselig en liten test ute på nettet.. Noen av dere som har prøvd den?
http://www.selectsmart.com/FREE/select. ... sedaiajahs
Jeg fikk i hvert fall blå på første, gul på andre, og noe jeg ikke husker på tredje.. :wink:
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Grønn, hvit og svart på tredje.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Jeg ble grønn, så blå, og brun på tredje.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Post Reply