VM-tråden 2006
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Hvem tror dere kommer til finalen?
Jeg har en sterk følelse av at Frankrike og Italia blir se den 9. Juli. Det virker som om alt peker mot det...
Jeg har en sterk følelse av at Frankrike og Italia blir se den 9. Juli. Det virker som om alt peker mot det...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Skal jeg tippe med hodet tror jeg det blir Tyskland-Frankrike, men jeg har fortsatt Italia som favoritt på tippinga, så jeg holder fortsatt med dem..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Ser ganske lovende ut ja, med 12 poengs forsprang på hoy.. Men dette er da noe jeg har visst skulle komme til å skje uansett.Stefan wrote:Fortjent seier for Italia, går vel mot seier for deg da ThomdrilThomdril wrote:Skal jeg tippe med hodet tror jeg det blir Tyskland-Frankrike, men jeg har fortsatt Italia som favoritt på tippinga, så jeg holder fortsatt med dem.....
Who's that riding into the sun.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg liker ikke å skryte ( okay, så gjør jeg det da...
) men jeg fikk i hvert fall rett på hvem som gikk til finalen, og mine tre toppscorer kandidater kom alle med til semien, og en av dem er toppscorer og kanskje mesterskapets spiller (Klose).
Jeg vet at jeg dreit meg loddrett ut på bokmerke-konk. men nå har jeg funnet noe som kan få selvtilliten opp.
Hvem vinner VM av Frankrike og Italia?
Jeg er meget usikker, men har en følelse på Italia.
Jeg vet at jeg dreit meg loddrett ut på bokmerke-konk. men nå har jeg funnet noe som kan få selvtilliten opp.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Håper alle her som missliker Totti heier på Frankrike, og at Italia eier Frankrike så jævlig hardt. 3-1 til Italia Zidane får et siste mål til ære for karieren hans.
Siden jeg alltid har feil vinner vel Frankrike 2-1.
Siden jeg alltid har feil vinner vel Frankrike 2-1.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
Du skrev jo iførste tråden at du trodde spania skulle komme til finalen, gjorde du ikke?Lothair Mantelar wrote:Jeg liker ikke å skryte ( okay, så gjør jeg det da...) men jeg fikk i hvert fall rett på hvem som gikk til finalen, og mine tre toppscorer kandidater kom alle med til semien, og en av dem er toppscorer og kanskje mesterskapets spiller (Klose).
Jeg vet at jeg dreit meg loddrett ut på bokmerke-konk. men nå har jeg funnet noe som kan få selvtilliten opp.![]()
Ikke det at jeg traff særlig godt med mine vinnertips selv, men...
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Jepp, men senere tippet jeg rett her i tråden om hvem som gikk fra semi til finale. les litt ovenfor.Stefan wrote:Du skrev jo iførste tråden at du trodde spania skulle komme til finalen, gjorde du ikke?Lothair Mantelar wrote:Jeg liker ikke å skryte ( okay, så gjør jeg det da...) men jeg fikk i hvert fall rett på hvem som gikk til finalen, og mine tre toppscorer kandidater kom alle med til semien, og en av dem er toppscorer og kanskje mesterskapets spiller (Klose).
Jeg vet at jeg dreit meg loddrett ut på bokmerke-konk. men nå har jeg funnet noe som kan få selvtilliten opp.![]()
Ikke det at jeg traff særlig godt med mine vinnertips selv, men...
Jeg håper også på Frankrike, men tror at Italia vinner. Jeg unner Zidane all suksess han kan få. Han har vært en fantastisk spiller.
Tar tilbake dette, så på tekst-tv nå, at Italia er det laget som filmer mest, med Frankrike på annenplass.Stefan wrote:Synes faktisk ikke italienerne har vært så ille når det gjelder filming og syting i dette VM.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122357
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Super sjokk at Frankrike sutrer
Frankrike sutrer mest å det er det beste jeg har hørt på lenge da Italia alltid får crediten for det. De er dessvere turneringens nest verste lag da.
For once you have tasted flight you will
for there you have been,
for there you have been,