Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Skal Moiraine fargelegges?

Ja
30
68%
Nei
14
32%

Total votes: 44

Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Men hvem har hørt om en feminin trollok?

"This years color is pink, altough it stands out in the marshes, it goes perfectly with human blood and intestines..." :lol:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Eg har! Det finns kvinnelege Trollolkar. :P :D

(Er det andre enn meg som syns den nyaste brukaren her på forumet ser ut som ein BOT?)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Ashaman wrote:(Er det andre enn meg som syns den nyaste brukaren her på forumet ser ut som ein BOT?)
Ja, ettersom "han" er det. Ikkje er det den fyrste heller, so eg rekner med Eivind/Simen/Stefan sletter den når dei oppdager det.
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Det er gjort. Ganske mange bot'er egentlig.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Hva er en BOT?

(Jeg tror dere mener på alle de rare navnene som dukker opp på framsiden som den nyeste brukeren, men jeg lurer på hva forkortelsen (?) står for).
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Bot = robot trur eg. Det er i dette tilfellet snakk om "falske" brukarar, som vert laga automatisk(?), og som kun er til for reklame o.l. Om du ser på profilen deira, vil du sjå at det der berre er linkar til diverse lyssky sider som tilbyr gunstige lån, billege medisinar osb., slik som ein standard spam-mail.

Men no har me spora veldig av her...
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Ja, jeg har begynt å IP-banne dem, men er litt tvilende hvor bra det funker, og det funker hvertfall ikke når simen blander seg og sletter dem (hadde ikke sagt ifra til han om dette though).
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

incanus wrote:Bot = robot trur eg.
Ja, stemmer det.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Tilbake til temaet.
Jeg syns Trollok-tegningen var fin jeg. Og bare der blir det feil for meg. Et bilde av en trollok er ikke fint. Det skal være grusomt. Og han ser jo snill ut! Ihvertfall ikke slem! Han ser bare bestemt ut. Nej Trolloker er ekle og grusomme!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Image

Image

Var desse betre då?
Fann dei på same nettsted.
Trur dei fleste eg fann er serdeles gamle.
- Davram Bashere
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

De var litt bedre, ja. Men nå synes jeg vi burde tegne selv og legge ut egne verk her :) Jeg er treig og har mye å gjøre, så ikke forvent noe på en stund. Noen andre? Avi? Moiraine? Anyone?
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Jeg synes fortsatt trollocene kunne vært mer forvridde og jævlige i utseende. Men de var jo fine da.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Greit, jeg lagde en trollok i paint på laptopen min.

"enjoy" :roll:

Image
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Blod. :twisted:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Hehe, jeg gadd ikke å tegne hode (det hadde blitt vanskelig, tror jeg) så da kappet jeg det bare av :P :twisted:
Post Reply