Skolestart!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
Wow. Da jeg tok Hist1100, som det heter her i Trondheim, skrev jeg ei oppgave på 4000 ord og ei på enten 2500 eller 3000, i tillegg til en sekstimers eksamen. Misunnelig!incanus wrote:Har to fag dette semesteret. Det eine, som er obligatorisk, skal gje ein oversikt over eldre historie (frå ca. 4000 f.Kr til 1750). Skal i det skrive ei lita oppgåve på rundt 700 ord, og ha ein eksamen på seks timar i november.
Høres spennende ut. Litt stress med tre slike oppgaver i høstsemesteret (som vanligvis virker som om det er halvparten så langt som vårsemesteret), kanskje, men det er vel noe sånt som er krav på ex.phil. også...Det andre er eit fordjupingsemne, der ein kunne velge mellom fleire ulike tema, og eg valde indisk historie. Det er eit mappevurdert fag, so eg må skrive tre oppgåver på rundt 2000 ord som skal verte vurdert av både andre elevar og lærar i løpet av semesteret, i tillegg til ein liten eksamen på to timar til slutt. Litt spent på korleis eg får til dei oppgåvene. Krava verkar å vere litt høgare enn vidaregåande kan ein seie...
Ellers, lykke til i det som antakeligvis er det beste historiske miljøet i Norge! (Tror også Loki skal ta innføring i eldre historie i Bergen i høst...)
Og hvis du har lyst til å se et par eksempler på slike semesteroppgaver i det faget (de er som sagt litt lengre enn den du skal skrive, men dog), er det bare å sende en mail!
Og til alle dere som er interessert i internasjonal politikk og økonomisk historie: Følg med på bloggen min, hvor jeg skal forsøke å legge ut alle forelesningsnotatene mine i høst. (lenke i hjemmesidedingsen under denne posten....)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Hehehe, eg òg tek oversikt over eldre historie, men eg tok ei anna fordjupning (Romarepublikken, den einaste fordjupninga som hadde skuleeksamen i staden for mappeeksamen) - skjønt indisk historie høyrdest veldig interessant ut, undrar på om eg skal ta ei ekstra fordjupning neste haust for å få det med meg. Globalisering i antikken såg gøy ut òg. Sukk. So little time...incanus wrote:Har to fag dette semesteret. Det eine, som er obligatorisk, skal gje ein oversikt over eldre historie (frå ca. 4000 f.Kr til 1750). Skal i det skrive ei lita oppgåve på rundt 700 ord, og ha ein eksamen på seks timar i november. Det andre er eit fordjupingsemne, der ein kunne velge mellom fleire ulike tema, og eg valde indisk historie. Det er eit mappevurdert fag, so eg må skrive tre oppgåver på rundt 2000 ord som skal verte vurdert av både andre elevar og lærar i løpet av semesteret, i tillegg til ein liten eksamen på to timar til slutt. Litt spent på korleis eg får til dei oppgåvene. Krava verkar å vere litt høgare enn vidaregåande kan ein seie...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Trur ein del valte det same som Loki, ettersom det der er kun ein eksamen, og ein slepp å jobbe so mykje med oppgåver undervegs. Det positive med oppgåvene er jo at ein vert pressa til å jobbe meir med faget (noko som kan vere greit...).Høres spennende ut. Litt stress med tre slike oppgaver i høstsemesteret (som vanligvis virker som om det er halvparten så langt som vårsemesteret), kanskje, men det er vel noe sånt som er krav på ex.phil. også...
Takk for det, og takk for tilbodet.Terje wrote:Ellers, lykke til i det som antakeligvis er det beste historiske miljøet i Norge! (Tror også Loki skal ta innføring i eldre historie i Bergen i høst...)
Og hvis du har lyst til å se et par eksempler på slike semesteroppgaver i det faget (de er som sagt litt lengre enn den du skal skrive, men dog), er det bare å sende en mail!
Eg har hatt eit fag med same mappeleveringsstruktur i fjor haust, på religionsvitskap, og det var meget overkommeleg, det, eg valgte etter tema meir enn etter eksamensform. Sjølv om det nok òg spelte inn då eg tek fleire fag dette semesteret enn eg har gjort før og dermed vil halde obligatoriske aktivitetar eg må delta i til eit minimum. (Eg tek "RELV250: Religionar i Antikken" i tillegg til dei to historiefaga)
Hadde fyrste forelesninga i dag, forresten, og den var overraskande interessant, sjølv om eg diverre var førebudd til den og dermed alt hadde lest brorparten av det fyren sa i pensum.
Han sa forresten at folk som hadde tatt dette emnet med håp om mindre arbeid ville bli skuffa, han meinte det var det tyngste fordjupningsemnet ein hadde å velge mellom. 
Hadde fyrste forelesninga i dag, forresten, og den var overraskande interessant, sjølv om eg diverre var førebudd til den og dermed alt hadde lest brorparten av det fyren sa i pensum.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Hehe. Billig, lærerikt og konsekvensløst. Neimen ikke dumt Kjetil. Bare så synd at jeg må droppe skolen hjemme daKjetil wrote:Du kunne jo bare møtt opp i forelesningene, men eksamen kommer du neppe opp i herr sau.
Vel, nynorsken skal ikke være noe problem (hvis man ser bort fra skremselspropagandaen til Princess her om dagen). Jeg arbeidet nesten ikke med det annet enn på skolen og fikk sterk femmer. Nå kan det være at det hjelper på med språkøre og dialekt tilnærmet likt nynorsk, men likevel. Men nynorsken går nok bra serru.Moiraine Sedai wrote:Jeg har da begynt i 9. klasse. Virker helt greit så langt (begynte 21, så jeg har ikke akkurat peil ennå), det eneste jeg er spent på er nynorsken. Det er vel ikke så vanskelig, vel? Jo, og selvfølgelig bcg'en. Jeg skal love dere at det er en del skumle rykter som skremmer et lite hjerte på gang...
BCG derimot
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Det der måtte jeg leve med i tre år. Alle årene hadde jeg en dag, hvor jeg måtte ha med sånn ca 10 av 12 bøker. sekken min veide ca 9,5 kilo på de dagene. Jeg veide den faktisk. Å da å skulle gå to kilometer? Jippi!aviendha wrote:Uff...for en lærer...
Vi har fått noen nye regler på skolen og noen av dem er helt på trynetsom at vi må ha alle bøkene hjemme, for da må jeg flytte alle bøkene mine en gang i uka(har skilte foreldre). Får ikke plass til alle i sekken en gang! Skulle tro det var såpass mange som flytter frem og tilbake at de som lager reglene ville tenkt litt på sånt...
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Vi er ganske milde når det gjelder det å gå offtopic i diskusjoner, men vær så snill og tenk dere litt om. Helt greit å lufte sine bekymringer for BSG, men dere andre trenger for all del ikke å bite på agnet. Slike mer eller mindre ubetydelige samtaler, dreper de mer informative diskusjonene/samtalene som foregår.
Dette er langt ifra en av de mest alvorlige offtopic-eksemplene, men tenkte bare det var greit å påpeke dette. Fint om alle tar litt ansvar selv.
Dette er langt ifra en av de mest alvorlige offtopic-eksemplene, men tenkte bare det var greit å påpeke dette. Fint om alle tar litt ansvar selv.
-
Nynaeve Sedai
- Mørkefrende

- Posts: 83
- Joined: Sun Aug 20, 2006 1:46
- Location: Otta
- Contact:
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
Min første er å skrive 2-4 sider med ren tekst om deg selv, med str 12, sammen med en matte prøve på nettet, og å lage en større matte oppgave med fasit selv
Dette blir et laaangt år.
Dette blir et laaangt år.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.


