Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
For meg så er 24 fortsatt like bra som det var første sesongen, problemet er bare at jeg nå har sett totalt 4 sesonger, og ting er da mer forutsigbart. Hvis denne sesongen hadde vært min første, så hadde jeg sittet klistret til skjermen.
Har for tiden (som simen og eivind) fått fullstendig dilla på the O.C.
Sett første sesong på dvd sammen med de andre, men lastet ned sesong 2 selv og har sett hele sesongen (24 x 50 min) på 4-5 dager!
Fantastisk serie, gleder meg til sesong 3 som starter 8. september i USA.
Og snart kommer vel Lost sesong 2, så tv-høsten blir konge!
Sett første sesong på dvd sammen med de andre, men lastet ned sesong 2 selv og har sett hele sesongen (24 x 50 min) på 4-5 dager!
Fantastisk serie, gleder meg til sesong 3 som starter 8. september i USA.
Og snart kommer vel Lost sesong 2, så tv-høsten blir konge!
øy
Så det blir en sesong til av 24?????? Men hvordan inne i helvette skal det gå da. Gutten er jo borte vekk. Det blir vel noe så klassisk som at det er et terror mål der Jack har bosattseg. Så blir han trekt inn i det mot sin vilje. Og så finner Audry ut at han lever osv. Men gleder meg gjør jeg. hehe
Kan ikke si at Jack er et heltenavn men. Jack forbinder jeg med idiot, taper osv. Som sangen "hit the road jack". Og jackass.
Men det er meg da
Kan ikke si at Jack er et heltenavn men. Jack forbinder jeg med idiot, taper osv. Som sangen "hit the road jack". Og jackass.
Men det er meg da
Tolker jeg deg rett når jeg antar du nå tilbringer omlag seks timer daglig foran tvn? Og så, når du skal ha en pause, så stikker du innon tidshjulet.net? jaja...Stefan wrote:
By the way... Leste tidligere på denne tråden at det var flere enn jeg som så Roswell. Noen som fikk med seg avslutninga på søndag? (Det var vel slutten, ikke sant?)
Jepp, du tolker meg rett. Men må jo presisere at dette var i en kort periode, og i fremtiden (nærmere bestemt fra 8. september) vil jeg se 50 minutter i uka med the O.C. og det samme med Lost.Ceres wrote:Tolker jeg deg rett når jeg antar du nå tilbringer omlag seks timer daglig foran tvn? Og så, når du skal ha en pause, så stikker du innon tidshjulet.net? jaja...
-
Taraisilwèn
- Hengiven

Hehe... Det var egentlig en ganske dårlig slutt. Jeg skal beskrive siste episode under nå, så dersom du ikke ønsker spoilere så...
Spoiler
FBI og en del andre agencies får endelig bevis mot Max, Isabell og Michael og Liz, så derfor trer Max av som konge, og ved graduation kommer et angrep på dem som de slipper unna, og så setter de seg i en svær van og kjører avgårde. Ex-sherrifen blir sherrif igjen, Isabell tar forvell med mannen sin, Liz og Max gifter seg. Så kjører de ut i solnedgangen...
-
Taraisilwèn
- Hengiven

Jess, slutten var kanksje litt...skuffende.
Så noen Revelation, det var vel sesong start på onsdag? Fikk bare med meg slutten på reprisen i går jeg (fredag).
Går vel på den tida Lost pleide å gå, slutter de å sende Revelation når Lost begynner igjen da? Eller er det bare en slags 'mini-serie'?
Spoiler
Husker jeg rett at alle drog vekk, utenom mannen til isabel og sheriffen?
Går vel på den tida Lost pleide å gå, slutter de å sende Revelation når Lost begynner igjen da? Eller er det bare en slags 'mini-serie'?
Last edited by Taraisilwèn on Fri Sep 16, 2005 16:36, edited 2 times in total.
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
~Mat Cauthon