Tv-serier

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Jeg syns det ikke var så bra. Det har blitt altfor åpenbart hva som skjer. At de tøyer det en sesong til syns jeg er skandaløst. På tide å komme opp med noe nytt :|
Treveler
Hengiven
Hengiven

Post by Treveler »

Venter fremdeles på at noen av dere skal begynne å se Babylon 5 :wink:
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Det er sånn romserie, ikke sant? Tror jeg så på det noen ganger når jeg var mindre, syns det var kult. Men har nok ikke tid til å se på det nå, siden jeg må se en hel sesong av the o.c., og snart begynner lost igjen.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Må innrømme at jeg nok har missa seks-åtte episoder av årets 24 sesong, men jeg liker det fortsatt. Gleder meg til en sesong til jeg! :D

Og jeg ER virkelig interessert i å finne ut hvordan de skal vekke Jack opp fra de døde.

Hva er det forresten med navnet "Jack"? Hvorfor har det blitt et heltenavn?
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

For meg så er 24 fortsatt like bra som det var første sesongen, problemet er bare at jeg nå har sett totalt 4 sesonger, og ting er da mer forutsigbart. Hvis denne sesongen hadde vært min første, så hadde jeg sittet klistret til skjermen.

Har for tiden (som simen og eivind) fått fullstendig dilla på the O.C.
Sett første sesong på dvd sammen med de andre, men lastet ned sesong 2 selv og har sett hele sesongen (24 x 50 min) på 4-5 dager!

Fantastisk serie, gleder meg til sesong 3 som starter 8. september i USA.

Og snart kommer vel Lost sesong 2, så tv-høsten blir konge!
ludde
Hengiven
Hengiven

øy

Post by ludde »

Så det blir en sesong til av 24?????? Men hvordan inne i helvette skal det gå da. Gutten er jo borte vekk. Det blir vel noe så klassisk som at det er et terror mål der Jack har bosattseg. Så blir han trekt inn i det mot sin vilje. Og så finner Audry ut at han lever osv. Men gleder meg gjør jeg. hehe

Kan ikke si at Jack er et heltenavn men. Jack forbinder jeg med idiot, taper osv. Som sangen "hit the road jack". Og jackass.
Men det er meg da :roll:
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Stefan wrote:
Har for tiden (som simen og eivind) fått fullstendig dilla på the O.C.
Sett første sesong på dvd sammen med de andre, men lastet ned sesong 2 selv og har sett hele sesongen (24 x 50 min) på 4-5 dager!
Tolker jeg deg rett når jeg antar du nå tilbringer omlag seks timer daglig foran tvn? Og så, når du skal ha en pause, så stikker du innon tidshjulet.net? jaja...

By the way... Leste tidligere på denne tråden at det var flere enn jeg som så Roswell. Noen som fikk med seg avslutninga på søndag? (Det var vel slutten, ikke sant?)
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Ceres wrote:Tolker jeg deg rett når jeg antar du nå tilbringer omlag seks timer daglig foran tvn? Og så, når du skal ha en pause, så stikker du innon tidshjulet.net? jaja...
Jepp, du tolker meg rett. Men må jo presisere at dette var i en kort periode, og i fremtiden (nærmere bestemt fra 8. september) vil jeg se 50 minutter i uka med the O.C. og det samme med Lost.
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven

Post by Taraisilwèn »

Roswell ja :D
Jo det var slutten, ganske sikker på det ikke kommer flere sesonger.
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Treveler
Hengiven
Hengiven

Post by Treveler »

Hvordan endte Rosswell Egentlig? Fikk aldri sett serien ferdig.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hehe... Det var egentlig en ganske dårlig slutt. Jeg skal beskrive siste episode under nå, så dersom du ikke ønsker spoilere så...
Spoiler
FBI og en del andre agencies får endelig bevis mot Max, Isabell og Michael og Liz, så derfor trer Max av som konge, og ved graduation kommer et angrep på dem som de slipper unna, og så setter de seg i en svær van og kjører avgårde. Ex-sherrifen blir sherrif igjen, Isabell tar forvell med mannen sin, Liz og Max gifter seg. Så kjører de ut i solnedgangen...
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven

Post by Taraisilwèn »

Jess, slutten var kanksje litt...skuffende.
Spoiler
Husker jeg rett at alle drog vekk, utenom mannen til isabel og sheriffen?
Så noen Revelation, det var vel sesong start på onsdag? Fikk bare med meg slutten på reprisen i går jeg (fredag).
Går vel på den tida Lost pleide å gå, slutter de å sende Revelation når Lost begynner igjen da? Eller er det bare en slags 'mini-serie'? :?
Last edited by Taraisilwèn on Fri Sep 16, 2005 16:36, edited 2 times in total.
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Jeg såg Revelations på onsdag, ja, men huff... det gidder jeg nok ikke å følge med på. En og annen episode i ny og ne kanskje, men... Etter at DaVinci koden ble slik en boksuksess har bibeltematiske fortellinger fått en utrolig opptur. Industrien melker greina til det ytterste nå synes jeg.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Willow kan du sikkert få kjøpt i de fleste butikker hvor de selger DVDer - tror jeg kjøpte min på Elkjøp...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Vel... nå har jeg sett internatet. Det vil si, jeg så første episode på søndag, og så at andre episode gikk i dag, men den fikk jeg ikk med meg. Får vel ta reprisen kanskje. Det er en serie å anbefale. Makan te bortskjemte unger! :roll:
Locked