Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mayorearth
- Sitter

Visste ikke at bodde på gård...Sauegjeteren wrote:Bomull begge to?Azumiel wrote:Jeg har to par sokker
Mayorearth: Nei, jeg har ikke det. Jeg hadde det den gangen jeg satte opp ei rønne å ha høner i, men den er revet nå. Men jeg bor da på gård, så jeg har ett lett tilgjengelig fjøs, for å si det sånn.
Siden det er så mye skosnakk her anbefaler jeg dere Bare Egil Band sin plate Sko/Krise!!
Hvor mange pyntegreier (eksempel: Mobilholder formet som flodhest, liten nisse med langt skjegg, kroppen er en kongle.) har dere?
-
Mayorearth
- Sitter

Han som lager teikneseria M, som ein kan lese som stripe i Dagbladet.
http://www.start.no/tegneserier/m/
http://www.start.no/tegneserier/m/
-
Mayorearth
- Sitter

Selv er jeg alt for daarlig til aa gaa og kjoepe sko for aa ha staaende til en spesiell anledning, og bruker som regel de samme om og om igjen. Er derfor litt som Faile med en syv-aatte par. Jeg mener: Joggesko, aerobicsko, skisko, sandaler, flippflapper, hverdagssko, hvite hoeyhelte, svarte hoeyhelte, brune heoyhelte og vintersko er egentlig alt man trenger. Tror kanskje jeg har et par solvgraa hoeyhelte ogsaa. Det ble vel 10-11 det, da... Har vel som regel et par gamle hverdagssko staaende ogsa, mindre brukt, men dog...
Urban tilværelse
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Solbriller: 4 par, men bare ett dyrt. Policebrillene kosta 1300 spenn, og de er da også verdt pengene. Aldri skeive, ser bra ut og er gode å ha på seg. Beskytter mot solen til og med
Sko: ca 10 par, eksklusivt pensko, fjellsko, skisko etc. Bruker bare 2-3 par fast.
Pyntegjenstander: en del egenprodusert fra barndommen som mor i kraft av sin pure kjærlighet henger opp til jul. Ellers nada.
Sko: ca 10 par, eksklusivt pensko, fjellsko, skisko etc. Bruker bare 2-3 par fast.
Pyntegjenstander: en del egenprodusert fra barndommen som mor i kraft av sin pure kjærlighet henger opp til jul. Ellers nada.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
Mayorearth
- Sitter

Hva er hoeyheelte sko?Ceres wrote:Selv er jeg alt for daarlig til aa gaa og kjoepe sko for aa ha staaende til en spesiell anledning, og bruker som regel de samme om og om igjen. Er derfor litt som Faile med en syv-aatte par. Jeg mener: Joggesko, aerobicsko, skisko, sandaler, flippflapper, hverdagssko, hvite hoeyhelte, svarte hoeyhelte, brune heoyhelte og vintersko er egentlig alt man trenger. Tror kanskje jeg har et par solvgraa hoeyhelte ogsaa. Det ble vel 10-11 det, da... Har vel som regel et par gamle hverdagssko staaende ogsa, mindre brukt, men dog...
Tror det er mange som kjenner seg igjen derstefan_hoy wrote: Pyntegjenstander: en del egenprodusert fra barndommen som mor i kraft av sin pure kjærlighet henger opp til jul. Ellers nada.
Ellers har jeg masse greier på rommet mitt. Begynner å bli vanskelig å se hvilken farge det egentlig er på veggene osv. Tjihi.
Regner med at det betyr høyhælte(-helte), Mayorearth...
Hmmm, sko ja. Skal vi se: Pensko, bunadsko, sandaler, gode sandaler, høye sandaler, mamma sine høyhelte sandaler, høye sommersko, gamle sommersko, joggesko, fjellstøvler, støvler, vintersko, støvletter og boots. Tja, det ble vel 14 par, det. Men mange av dem jeg aldri bruker
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Mayorearth
- Sitter