Tråden for kvinnelige problemer av ymse art

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

og du bruker dem hvor ofte? :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

hehe.. jeg får jo brukt de fleste en gang i mellom. men de fleste er jo ikke akkurat hverdagssko, da. greit å ha litt å velge i når man skal ut, liksom.

sko er nok en av de tingene jeg har brukt aaaalt for mye penger på opp igjennom årene. hehe.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Sauegjeteren wrote:
Azumiel wrote:Jeg har to par sokker
Bomull begge to?

Mayorearth: Nei, jeg har ikke det. Jeg hadde det den gangen jeg satte opp ei rønne å ha høner i, men den er revet nå. Men jeg bor da på gård, så jeg har ett lett tilgjengelig fjøs, for å si det sånn.
Visste ikke at bodde på gård... :roll:

Siden det er så mye skosnakk her anbefaler jeg dere Bare Egil Band sin plate Sko/Krise!!

Hvor mange pyntegreier (eksempel: Mobilholder formet som flodhest, liten nisse med langt skjegg, kroppen er en kongle.) har dere?
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Pyntegreier ja. De er fine. Det er nok litt for mye av de på rommet mitt, og da ender det med at de søte små tingene bare blir hauer med rask. :roll:
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Jeg har nevnte nisse og flodhest mobilholder :D
Ellers har jeg også en signert "stivt ark" av Mads Eriksen. :D
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Hvem er Mads Eriksen?
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Han som lager teikneseria M, som ein kan lese som stripe i Dagbladet.
http://www.start.no/tegneserier/m/
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Han som tegner M http://www.start.no/tegneserier/m/ og tegnet Gnom.

Det er også en gitarist.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Hvor mange pyntegreier (eksempel: Mobilholder formet som flodhest, liten nisse med langt skjegg, kroppen er en kongle.) har dere?
0, niks, nada.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Sko har jeg nok av, dog man kan aldri få nok siden det er forskjellige sko til forskjellig bruk, og ettersom behov endrer seg blir det til nye tilskudd nå og da. Tipper jeg har cirka 10 par.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Selv er jeg alt for daarlig til aa gaa og kjoepe sko for aa ha staaende til en spesiell anledning, og bruker som regel de samme om og om igjen. Er derfor litt som Faile med en syv-aatte par. Jeg mener: Joggesko, aerobicsko, skisko, sandaler, flippflapper, hverdagssko, hvite hoeyhelte, svarte hoeyhelte, brune heoyhelte og vintersko er egentlig alt man trenger. Tror kanskje jeg har et par solvgraa hoeyhelte ogsaa. Det ble vel 10-11 det, da... Har vel som regel et par gamle hverdagssko staaende ogsa, mindre brukt, men dog...
Urban tilværelse
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Solbriller: 4 par, men bare ett dyrt. Policebrillene kosta 1300 spenn, og de er da også verdt pengene. Aldri skeive, ser bra ut og er gode å ha på seg. Beskytter mot solen til og med :)

Sko: ca 10 par, eksklusivt pensko, fjellsko, skisko etc. Bruker bare 2-3 par fast.

Pyntegjenstander: en del egenprodusert fra barndommen som mor i kraft av sin pure kjærlighet henger opp til jul. Ellers nada.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Ceres wrote:Selv er jeg alt for daarlig til aa gaa og kjoepe sko for aa ha staaende til en spesiell anledning, og bruker som regel de samme om og om igjen. Er derfor litt som Faile med en syv-aatte par. Jeg mener: Joggesko, aerobicsko, skisko, sandaler, flippflapper, hverdagssko, hvite hoeyhelte, svarte hoeyhelte, brune heoyhelte og vintersko er egentlig alt man trenger. Tror kanskje jeg har et par solvgraa hoeyhelte ogsaa. Det ble vel 10-11 det, da... Har vel som regel et par gamle hverdagssko staaende ogsa, mindre brukt, men dog...
Hva er hoeyheelte sko?
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

stefan_hoy wrote: Pyntegjenstander: en del egenprodusert fra barndommen som mor i kraft av sin pure kjærlighet henger opp til jul. Ellers nada.
Tror det er mange som kjenner seg igjen der :P Det gjør i hvertfall jeg.

Ellers har jeg masse greier på rommet mitt. Begynner å bli vanskelig å se hvilken farge det egentlig er på veggene osv. Tjihi.

Regner med at det betyr høyhælte(-helte), Mayorearth... :P
Hmmm, sko ja. Skal vi se: Pensko, bunadsko, sandaler, gode sandaler, høye sandaler, mamma sine høyhelte sandaler, høye sommersko, gamle sommersko, joggesko, fjellstøvler, støvler, vintersko, støvletter og boots. Tja, det ble vel 14 par, det. Men mange av dem jeg aldri bruker :P
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Jeg vet ikke så mye om høyhelte sko jeg... :wink:
Locked