Nettlesere

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Dessuten er IE full av meget farlige sikkerhetshull.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Mayorearth wrote:2: Firefox har tabs, pluss at de er bedre :P

IE er noe dritt.
Kva meiner du med at dei -- altso fanene -- er betre? IE7 er forøvrig eit stort skritt framover frå 6.0, og mange liker den. Har du skrudd på automatiske oppdateringar vert den installert via dei (med mindre du vel noko anna), trur det var rundt 1. november det skulle skje. Kan vere ein del får seg eit lite sjokk då ja...

Apropos Firefox, so er versjon 2.0 tilgjengeleg for nedlasting no, trass i at den ikkje er lansert offisielt. Den kan lastast ned her.

(Det er direktelink til nynorskutgåva for Windows. For andre versjonar, gå hit og velg fyrst ynskja operativsystem (Win32 = Windows) og so ynskja språk (nb-NO er bokmål, en-XX er dei engelske versjonane).)
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

incanus wrote:
Mayorearth wrote:2: Firefox har tabs, pluss at de er bedre :P

IE er noe dritt.
Kva meiner du med at dei -- altso fanene -- er betre? IE7 er forøvrig eit stort skritt framover frå 6.0, og mange liker den. Har du skrudd på automatiske oppdateringar vert den installert via dei (med mindre du vel noko anna), trur det var rundt 1. november det skulle skje. Kan vere ein del får seg eit lite sjokk då ja...

Apropos Firefox, so er versjon 2.0 tilgjengeleg for nedlasting no, trass i at den ikkje er lansert offisielt. Den kan lastast ned her.

(Det er direktelink til nynorskutgåva for Windows. For andre versjonar, gå hit og velg fyrst ynskja operativsystem (Win32 = Windows) og so ynskja språk (nb-NO er bokmål, en-XX er dei engelske versjonane).)
Spør meg hva jeg tenkte på... :roll:
Firefox2.0 er vel enda beta er den ikke?
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Eneste downfall med Firefox 2.0 er at det er veldig få add-ons til det foreløpig siden det er rimelig nytt og uoffisielt.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Mayorearth wrote:Firefox2.0 er vel enda beta er den ikke?
Nei, det er den endelege versjonen. Den skal verte lansert på tysdag, men har vorte lagt ut allereie.
http://www.hardware.no/nyheter/programv ... sdag/32695
Akira wrote:Eneste downfall med Firefox 2.0 er at det er veldig få add-ons til det foreløpig siden det er rimelig nytt og uoffisielt.
How to enable all extensions in Firefox 2.0
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

incanus wrote:
Mayorearth wrote:Firefox2.0 er vel enda beta er den ikke?
Nei, det er den endelege versjonen. Den skal verte lansert på tysdag, men har vorte lagt ut allereie.
http://www.hardware.no/nyheter/programv ... sdag/32695
Akira wrote:Eneste downfall med Firefox 2.0 er at det er veldig få add-ons til det foreløpig siden det er rimelig nytt og uoffisielt.
How to enable all extensions in Firefox 2.0
Å, men da så. :wink:
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Ja, da har Firefox 2.0 blitt offisielt.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Mhm, og den var ikke dum den nei! :D
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Vil berre kome med eit lite tips for Opera-brukarar:

Om det er nokon som har brukt BBCodeXtra-utvidinga i Firefox, og saknar noko liknande i Opera, kan ein gjere dette ved å redigere ei .ini-fil, slik det vert skildra her. Ini-fila det er snakk om ligg for meg i C:\Program Files\Opera\defaults og heiter standard_menu.ini.
SirGalrim
Hengiven
Hengiven

Post by SirGalrim »

Operaoperaopera Image
Jeg tror jeg hadde død uten. Iallfall blitt gal av internet. ;)
A Memory of Light - memoryoflight.com
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Bruker denne tråden her, lurer på hvilket antivirusprogram dere anbefaler. Vil ha et som stort sett styrer seg selv, og ikke bruker for mye av pcens kapasitet. Gjerne gratis :)
pdragon
Hengiven
Hengiven

Post by pdragon »

Bruker firefox å syns den fungerer meget bra. Agv skal være et bra gratisprogram.
Pain is just weakness leaving the body
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Du mener AVG? Har brukt det tidligere, men er litt skeptisk, husker ikke hvorfor.
creutzfeldt
Hengiven
Hengiven

Post by creutzfeldt »

Det finst knapt eit "bra" antivirus-program... Personleg brukar eg Trend Micro PC-Cillin sidan det er det eg får på jobb - men på Vista-maskinane mine har eg ikkje installert antivirus endå... Har gått bra så langt :)

Tidlegare hadde eg Norton IS som kom med Telenor ADSL-abonnementet, men det var tregt som F².
I am Sartre of Borg. Existence is futile.
Nynaeve
Asha’man
Asha’man

Post by Nynaeve »

Jeg bruker Norman Virus Control, og er kjempefornøyd. Med den får man full oversikt over hva man slipper inn og ut. Men den koster uheldigvis, hvis det var det du var ute etter.
Don't have sex. You'll get pregnant and die!
Post Reply