Nettlesere
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Kva meiner du med at dei -- altso fanene -- er betre? IE7 er forøvrig eit stort skritt framover frå 6.0, og mange liker den. Har du skrudd på automatiske oppdateringar vert den installert via dei (med mindre du vel noko anna), trur det var rundt 1. november det skulle skje. Kan vere ein del får seg eit lite sjokk då ja...Mayorearth wrote:2: Firefox har tabs, pluss at de er bedre![]()
IE er noe dritt.
Apropos Firefox, so er versjon 2.0 tilgjengeleg for nedlasting no, trass i at den ikkje er lansert offisielt. Den kan lastast ned her.
(Det er direktelink til nynorskutgåva for Windows. For andre versjonar, gå hit og velg fyrst ynskja operativsystem (Win32 = Windows) og so ynskja språk (nb-NO er bokmål, en-XX er dei engelske versjonane).)
-
Mayorearth
- Sitter

Spør meg hva jeg tenkte på...incanus wrote:Kva meiner du med at dei -- altso fanene -- er betre? IE7 er forøvrig eit stort skritt framover frå 6.0, og mange liker den. Har du skrudd på automatiske oppdateringar vert den installert via dei (med mindre du vel noko anna), trur det var rundt 1. november det skulle skje. Kan vere ein del får seg eit lite sjokk då ja...Mayorearth wrote:2: Firefox har tabs, pluss at de er bedre![]()
IE er noe dritt.
Apropos Firefox, so er versjon 2.0 tilgjengeleg for nedlasting no, trass i at den ikkje er lansert offisielt. Den kan lastast ned her.
(Det er direktelink til nynorskutgåva for Windows. For andre versjonar, gå hit og velg fyrst ynskja operativsystem (Win32 = Windows) og so ynskja språk (nb-NO er bokmål, en-XX er dei engelske versjonane).)
Firefox2.0 er vel enda beta er den ikke?
Nei, det er den endelege versjonen. Den skal verte lansert på tysdag, men har vorte lagt ut allereie.Mayorearth wrote:Firefox2.0 er vel enda beta er den ikke?
http://www.hardware.no/nyheter/programv ... sdag/32695
How to enable all extensions in Firefox 2.0Akira wrote:Eneste downfall med Firefox 2.0 er at det er veldig få add-ons til det foreløpig siden det er rimelig nytt og uoffisielt.
Å, men da så.incanus wrote:Nei, det er den endelege versjonen. Den skal verte lansert på tysdag, men har vorte lagt ut allereie.Mayorearth wrote:Firefox2.0 er vel enda beta er den ikke?
http://www.hardware.no/nyheter/programv ... sdag/32695How to enable all extensions in Firefox 2.0Akira wrote:Eneste downfall med Firefox 2.0 er at det er veldig få add-ons til det foreløpig siden det er rimelig nytt og uoffisielt.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Vil berre kome med eit lite tips for Opera-brukarar:
Om det er nokon som har brukt BBCodeXtra-utvidinga i Firefox, og saknar noko liknande i Opera, kan ein gjere dette ved å redigere ei .ini-fil, slik det vert skildra her. Ini-fila det er snakk om ligg for meg i C:\Program Files\Opera\defaults og heiter standard_menu.ini.
Om det er nokon som har brukt BBCodeXtra-utvidinga i Firefox, og saknar noko liknande i Opera, kan ein gjere dette ved å redigere ei .ini-fil, slik det vert skildra her. Ini-fila det er snakk om ligg for meg i C:\Program Files\Opera\defaults og heiter standard_menu.ini.
Operaoperaopera 
Jeg tror jeg hadde død uten. Iallfall blitt gal av internet.

Jeg tror jeg hadde død uten. Iallfall blitt gal av internet.
A Memory of Light - memoryoflight.com
-
creutzfeldt
- Hengiven

Det finst knapt eit "bra" antivirus-program... Personleg brukar eg Trend Micro PC-Cillin sidan det er det eg får på jobb - men på Vista-maskinane mine har eg ikkje installert antivirus endå... Har gått bra så langt
Tidlegare hadde eg Norton IS som kom med Telenor ADSL-abonnementet, men det var tregt som F².
Tidlegare hadde eg Norton IS som kom med Telenor ADSL-abonnementet, men det var tregt som F².
I am Sartre of Borg. Existence is futile.