Selvsagt! Spesielt for noen uker siden hadde de en genial episode, der Kongen og Regjeringa rømte utenlands, slik de hadde for vane når de møtte motbør hjemme. Var faktisk bedre enn Kypros-episoden, den der. Er imidertid redd for at den ikke ligger ute på nettsidene til NRK lengre...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:Selvsagt! Spesielt for noen uker siden hadde de en genial episode, der Kongen og Regjeringa rømte utenlands, slik de hadde for vane når de møtte motbør hjemme. Var faktisk bedre enn Kypros-episoden, den der. Er imidertid redd for at den ikke ligger ute på nettsidene til NRK lengre...
Irriterer meg at Hallo i Uken ikkje er tilgjengeleg som podkast på NRK... Høyrer sjeldan på radio på dei tidene dei sender HiU.
Terje wrote:Selvsagt! Spesielt for noen uker siden hadde de en genial episode, der Kongen og Regjeringa rømte utenlands, slik de hadde for vane når de møtte motbør hjemme. Var faktisk bedre enn Kypros-episoden, den der. Er imidertid redd for at den ikke ligger ute på nettsidene til NRK lengre...
Irriterer meg at Hallo i Uken ikkje er tilgjengeleg som podkast på NRK... Høyrer sjeldan på radio på dei tidene dei sender HiU.
(EDIT: Beklagar total avsporing av tråden...)
De har de tre siste HiU-sendingene liggende ute på nettradio; personlig pleier jeg å å høre den der like ofte som på radio...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Yes, da kan dere snakke videre om Hallo i Uken med god samvittighet (vel vitende om at jeg måtte bruke tid på deres avsporing, som jeg på en måte satte pris på).
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Hallo i uken ledes visst av kossør (eller hvordan man skriver det?) Are Kalvø, som faktisk var å holdt foredrag på skolen min her om dagen om bare tull, og jeg holdt på å le meg ihjel!
Han lovte forresten å skrive et kåseri om min kjære skole Lambertseter vgs. som mest sannsynlig aldri kommer til å bli noe av. Jippi XP