Hallo i Uken

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Og min kjære venn Loki hjalp meg nettopp med å illustrere hvor sykt mye det egentlig sier, at jeg foretrekker Psyko-Jensen framfor Goodkind.

Takk for det. :lol:

EDIT: Hørte du forresten Hallo I Uken forrige lørdag?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3442
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Nei, har ikkje høyrt HiU på fleire månadar. Men no mistenkjer eg at eg burde?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Selvsagt! Spesielt for noen uker siden hadde de en genial episode, der Kongen og Regjeringa rømte utenlands, slik de hadde for vane når de møtte motbør hjemme. Var faktisk bedre enn Kypros-episoden, den der. Er imidertid redd for at den ikke ligger ute på nettsidene til NRK lengre... :?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
creutzfeldt
Hengiven
Hengiven
Posts: 126
Joined: Fri Sep 22, 2006 17:35

Post by creutzfeldt »

Terje wrote:Selvsagt! Spesielt for noen uker siden hadde de en genial episode, der Kongen og Regjeringa rømte utenlands, slik de hadde for vane når de møtte motbør hjemme. Var faktisk bedre enn Kypros-episoden, den der. Er imidertid redd for at den ikke ligger ute på nettsidene til NRK lengre... :?
Irriterer meg at Hallo i Uken ikkje er tilgjengeleg som podkast på NRK... Høyrer sjeldan på radio på dei tidene dei sender HiU.

(EDIT: Beklagar total avsporing av tråden...)
I am Sartre of Borg. Existence is futile.
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

når vi først er off topic, hva pokker er hallo i uken??? :|
Pain is just weakness leaving the body
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Hallo i uken er eit radioprogram. Det gjekk vel eigentleg fram av innlegget til creutzfeld: «Høyrer sjeldan på radio på dei tidene dei sender HiU.»
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Med han jævlig artige Are Kalvø, men tilbake on ttopic folkens.

Jeg har nå begynt på Kaosets Herre for andre gang :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Princess
Sitter
Sitter
Posts: 614
Joined: Sat Apr 01, 2006 19:36

Post by Princess »

Heter det ikke hallo i luken?
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Princess wrote:Heter det ikke hallo i luken?
Nei!
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Shallis wrote:Med han jævlig artige Are Kalvø, men tilbake on ttopic folkens.

Jeg har nå begynt på Kaosets Herre for andre gang :D
Du er fremdeles ikke on topic :P

(Unnskyld, bare måtte.)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

creutzfeldt wrote:
Terje wrote:Selvsagt! Spesielt for noen uker siden hadde de en genial episode, der Kongen og Regjeringa rømte utenlands, slik de hadde for vane når de møtte motbør hjemme. Var faktisk bedre enn Kypros-episoden, den der. Er imidertid redd for at den ikke ligger ute på nettsidene til NRK lengre... :?
Irriterer meg at Hallo i Uken ikkje er tilgjengeleg som podkast på NRK... Høyrer sjeldan på radio på dei tidene dei sender HiU.

(EDIT: Beklagar total avsporing av tråden...)
De har de tre siste HiU-sendingene liggende ute på nettradio; personlig pleier jeg å å høre den der like ofte som på radio...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

Ble mye radio prat her nå :) Bare å starte en tråd på småprat :wink:
Pain is just weakness leaving the body
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

Yes, da kan dere snakke videre om Hallo i Uken med god samvittighet (vel vitende om at jeg måtte bruke tid på deres avsporing, som jeg på en måte satte pris på).
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Jeaj :D

Hallo i uken ledes visst av kossør (eller hvordan man skriver det?) Are Kalvø, som faktisk var å holdt foredrag på skolen min her om dagen om bare tull, og jeg holdt på å le meg ihjel!

Han lovte forresten å skrive et kåseri om min kjære skole Lambertseter vgs. som mest sannsynlig aldri kommer til å bli noe av. Jippi XP
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
creutzfeldt
Hengiven
Hengiven
Posts: 126
Joined: Fri Sep 22, 2006 17:35

Post by creutzfeldt »

Det ligg ein god del kåseri av Kalvø ute på heimesida hans... Ganske mykje bra :)

http://www.arekalvo.no
I am Sartre of Borg. Existence is futile.
Post Reply