Jeg letter nemlig etter noen for en brev(e-post)veksling på norsk og fransk : det betyr at jeg skriver på norsk siden jeg trenger en øvelse og du skriver på fransk (men det kan blandes).
Bedre hvis du er 20 år og mer, skriver bokmål (jeg er ikke så flink på nynorsk), har et godt skriftlig nivå på norsk (jeg venter jo at du retter feilene mine), er interessert i litteraturen, språk, reise... og fransk
Du trenger ikke å være så kjempe flink på fransk, vi kan begynne med blandet språk.
Å, og siden jeg begann et nytt tema for det, man kan også spørre her for ting som gjelder fransk eller Frankrike, hvis noen er interessert på det...



