grunnen til at det ble veldig lyst er fordi scaneren lyser opp der. Ellers er det arket du ser.
Til det andre; det viste jeg
Til det første; si B?? hva mener du
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Sisnera wrote:Aldri hørt utrykket "har du sagt A, får du si B?" Altså, siden du egentlig oppmuntrer oss. Får du virkelig legge ut tegninge.
men jeg har ikke laget noen tegning. og jeg kommer jaffal ikke til å si B, bare fordi jeg har sagt A...
og hvis jeg noen gang skulle lage en tegning så vil dere ikke få se den.
Men jeg har ikke laget en, kommer ikke til å lage en, og vil heller ikke lage, så det skjer 99% sikkert ikke (at jeg lager en altså):evil:
PS: og jo jeg har hørt uttrykket, ''har du sagt A, må du si B''
men jeg vil ikke ...
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
BRÆKAR!!! eller en annen admins, dere har tatt vekk 1 og 1/2 side med diskusjon jo!, det liker jeg ikke nå ble jo (nesten) alle postene mine borte.
ja vell da, skal ikke snakke om meg mer. Noen som har noen tegninger å dele med oss?? (ikke meg sisnera!)
hmm for å si det slik, tror ikke noe er finnest, tror heller på finest , men jeg likte det i midten, og nederste(akvarell) veldig fine
ikke for å klage på det øverste altså, likte bare de to nederste best
hmm for å si det slik, tror ikke noe er finnest, tror heller på finest , men jeg likte det i midten, og nederste(akvarell) veldig fine
ikke for å klage på det øverste altså, likte bare de to nederste best
Ops, en av mine mange fine skrivefeil. Takk for at du pekte den ut for meg.
Er enig med deg. Men akvraelen telte ikke.
Shallis:
Du har grunn til å være stolt, det der var imponerende.