Prøv på det du og Sis.
Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Pedron Naill
- Hengiven

hmmm, bare for å være slem;Sisnera wrote:Klarer ikke har prøvd. Det er vannskelig.
Klarer ikke, har prøvd. Det er vanskelig.
men du kan jo prøve på ny da
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Faktisk er de verken slemme eller pirkete, dog man kan gjøre en god sak mot at en av dem er litt hypokratisk... I følge reglene til dette forumet så skal man forholde seg til normale rettskrivningsregler. Har du problemer med å gjennomføre slikt, anbefaler jeg at du går til anskaffelse av en nettleser som retter ordleifer (i.e. Firefox m. fl.).Chiad wrote:ikke vær så slem å pirkete!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Til nettleseren www.firefox.com og til ordboka https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3.
Bare scroll neddover sia til du kommer til norsk. Det kan være kjekt å innstalere både bokmål, nynorsk og engelsk.
Bare scroll neddover sia til du kommer til norsk. Det kan være kjekt å innstalere både bokmål, nynorsk og engelsk.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Fant denne tråden i dag og følte plutselig en ustyrlig trang til å tegne jeg og. (!) Så jeg brukte kvelden på dette.
Jeg er ikke spesielt flink til å tegne så jeg måtte ha litt hjelp og inspirasjon fra andre bilder
skanner har vi ikke så jeg måtte derfor ta bilde med digitalkameraet vårt, som er ganske dårlig og derfor er bildekvaliteten nokså dårlig og det blir og en hersens glinsing.

Jeg er ikke spesielt flink til å tegne så jeg måtte ha litt hjelp og inspirasjon fra andre bilder
skanner har vi ikke så jeg måtte derfor ta bilde med digitalkameraet vårt, som er ganske dårlig og derfor er bildekvaliteten nokså dårlig og det blir og en hersens glinsing.

Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
Pedron Naill
- Hengiven

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Takk!
( A )
Jo har sett etter noen bilder jeg fant på Dragonmount. Men bare sett
Jeg var på ny i mitt kreative hjørne i dag og skulle tegne noe, men det gikk nok ikke så bra. Alt er bestandig så mye bedre når du ser det for deg i hodet ditt
Neeida...Mierin Eronaile wrote:sett etter noe?
Jo har sett etter noen bilder jeg fant på Dragonmount. Men bare sett
Jeg var på ny i mitt kreative hjørne i dag og skulle tegne noe, men det gikk nok ikke så bra. Alt er bestandig så mye bedre når du ser det for deg i hodet ditt
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
Mierin Eronaile
- Sitter