Hva leser du for tiden?

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Locked
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Dag Skogheim?! o.O

Du er ikke riktig vel bevart. :P

Selv leser jeg Shakespeares Othello, sommå være ferdiglest til tirsdag, da den skal gjennomgås i "Engelsk drama og lyrikk". Morsomme saker; Iago er en tøff skurk. :)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Dovienya
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Dovienya »

Jeg har ventet i to uker nå (!), men i går fant jeg endelig Red Seas under Red Skies i postkassen. *Lykkelig!* :D :D :D Jeg har sjelden gledet meg så mye til en bok. Skolearbeid må vike plassen en stund nå...
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Terje wrote:Dag Skogheim?! o.O

Du er ikke riktig vel bevart. :P
Det samme tenkte jeg etter at jeg hadde lest den ut.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

Leste nettop Utfrielsen, bok fire i Phenomena. Jeg syns den var rimelig bra selv om jeg tror den bare finnes på barnebiblioteket :P
Noen andre som har lest serien så langt som den har kommet? Den er'ke ferdig enda selv om dere antakelig visste hva jeg mente over.
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

har lest bok 1-4 i phenomena,
skal lese bok fem når jeg er ferdig med New Spring.

kan du oppdatereme, det er lengesiden jeg har lest de bøkene..
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Bare bruk litt tid på New Spring. Bok nr. 5 er ikke kommet enda, så det er bare å slappe av.

@Chiad: Jeg har lest, og du finner sikkert et par eksemplarer på hylla for ungdom.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

Bokk nr5 ligger på nattbordet mitt den :P så den finnes og den er kommet for å bli :wink:
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Dæven!

Det hadde gått meg hus forbi. *løpe, løpe, løpe* Hvorfor er ikke bibliotekene oppe klokka 10?
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

for å ødelegge for oss bokelskere -.-
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Hva, er ikke biblioteket oppe klokka ti hos dere? Det er det hjemme (altså ikke der jeg bor på hybel).
Manbearpig
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven

Post by Pedron Naill »

vel vårt opner kl 10, men sikkert ikke DB sitt :P
Lothar
Asha’man
Asha’man

Post by Lothar »

Leser "Stalingrad".
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Pedron Naill wrote:vel vårt opner kl 10, men sikkert ikke DB sitt :P
Vårt åpner klokka 10 det og, men det er ikke åpent klokken 22.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Nei, det var en bombe gitt!
Manbearpig
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Ironi. Så morsomt.

Sier ikke at det er overraskende at de ikke har oppe klokken 22, bare at det er fordømt irriterende.
Locked