Mierin Eronaile wrote:Jeg angrer ikke på at jeg tok formgivningsfag på videregående. Har lært masse innen tegning form farge som jeg ikke hadde lært hvis jeg hdde valgt almenn! Men jeg må ta flere fag for å studere det jeg vil. Blandt annet matte, fysikk og kjemi:D Men det er sikert gøy, så det går bra. kan kaaanskje hende jeg må ta opp noen fag og, men det får vi se på.
Men hvis jeg vil studere noe annet. Som arkitektur eller annen design trenger jeg ikke noe. Bare matte hvis jeg tar arkitekt noen steder.. eller no.. Erd et ikke sånn?
Eller kanksj ejeg studere noe helt annet.. vet ikkeee!?!
Hahaha! Det høres ut som du både skriver og tenker som en non-akademiker! (Det der var et sleivspark til folk på formgivning...)
Noen som spurte meg hva som gjorde at jeg var tilbake og postet litt... Og svaret er jo enkelt... Det er eksamenstid i hovedstaden...
Hehe, ja du sier noe! Faktum er vel egentlig at jeg gjør det... var ute en god del i dag morges, og satte av ettermiddagen til inne-aktivitet... Og kvelden, men jeg er så dårlig til å konsentrere meg om kvelden. Morgentimene er definitivt de beste timene for lesing.
Samme her igrunn, eller nesten samme, morgentimene er de beste for trening, timene etter er de beste for lesning, bare synd jeg kaster dem bort i sola.
Ceres wrote:
Hahaha! Det høres ut som du både skriver og tenker som en non-akademiker! (Det der var et sleivspark til folk på formgivning...)
Jeg vet ikke hva sleivspark er, så skjønner ikke om det er slemt eller tull!
...men tegnelinje er slapt! Halvparten av timene våre er studietid, og vi får levere selv om vi er flere uker for sene. Det har blitt litt strengere nå på slutten, så da klager folk i klassen på at det er ALTfor strengt på skolen vår... HAHA! Men sånn kan det gå.
Uff, jeg har nå kommet opp i fransk skriftlig, og lurer på om noen har noen tips til en som er VELDIG dårlig i fransk! Eller om noen har en kul måte å ta selvmord på?
DummeDumme meg valgte fransk 2.
Jeg lå mellom 4 og 5 helt frem til tentamen til jul i år, da alle plutselig fikk 1-2 karakterer dårligere enn de pleier! Stygg fransklærer! Nå ligger jeg på en treer. =/
Jeg skal fortsette med fransk 2 til høsten, gidder ikke begynne på nytt med et språk nei.. Jeg vil lære meg språk.et
Det har jo og litt med hvor mye man går inn for faget og da Tilvalgsfag telles ikke på opptak til vgs hos oss (vi er siste kull) og mesteparten gir rett og slett f@#$ i det.
Jeg, som jobber med det, og får greie karakterer, synes det er dumt at det ikke telles!