Studentliv og skole
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Hvis du syns det er gøy, eller greit er det sikkert ikke så dumt å ta Fransk 2. Hvis du derimot ikke har så god karakter, ta Fransk 1 på nytt igjen. Jeg tror at de som ikke følger så mye med på ungdomskolen kan få mer ut av det, da de kan en del ting, men de lærer det på nytt.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Rodel Ituralde
- Hengiven

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Jeg kom ikke opp i skriftlig i det hele tatt
Jeg er også enig. Men en liten ting: Er ikke "asphyxiate" død på grunn av mangel på oksygen? Dette er da ikke kvelning der man utsettes for et slikt press på halsen at man ikke klarer å nyttegjøre seg av det oksygenet som er i lufta. Mener nå jeg i alle fall.Sauegjeteren wrote: Og jeg er enig med Kvelningsdød når det gjelder muntlig, forresten.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Jeg har 5,69 i snitt før eksamen.
Jeg kom opp i matte!
At det går an!!! Sitter på skolen nå å lager en presentasjon, og for en oppgave jeg fikk: "Sommerjobben"
Men det er ekstremt stor sjanse for at det blir streik her i morra, så jeg er usikker på om jeg skal gidde å jobbe mye med det, eller om jeg skal avvente til i morra. Har allerede gjort mye som kan være unødvendig med tanke på streik.
Men på en annen side håper jeg det blir eksamen og så kan jeg, på tirsdag, når jeg har fri, le av alle de andre som ikke er ferdig, og trodde de slapp billig unna
Jeg kom opp i matte!
Men det er ekstremt stor sjanse for at det blir streik her i morra, så jeg er usikker på om jeg skal gidde å jobbe mye med det, eller om jeg skal avvente til i morra. Har allerede gjort mye som kan være unødvendig med tanke på streik.
Men på en annen side håper jeg det blir eksamen og så kan jeg, på tirsdag, når jeg har fri, le av alle de andre som ikke er ferdig, og trodde de slapp billig unna
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Heter det ikke at man kveles hvis man ikke får luft også? Sånn bortsett fra under vann når man drukner... Jeg trodde ikke kveling måtte være at man legger press på halsen.davram bashere wrote:Jeg er også enig. Men en liten ting: Er ikke "asphyxiate" død på grunn av mangel på oksygen? Dette er da ikke kvelning der man utsettes for et slikt press på halsen at man ikke klarer å nyttegjøre seg av det oksygenet som er i lufta. Mener nå jeg i alle fall.Sauegjeteren wrote: Og jeg er enig med Kvelningsdød når det gjelder muntlig, forresten.
lolzi
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Første dag i sommerferien i dag.... Egentlig deilig etter to-tre uker med heftig lesing. Har dog blandede følelser angående hvordan det gikk, men må da ha fått noe vettugt ned på papiret iløpet av 8-9 sider. Håper jeg.
Angående betydningen av nicket mitt: http://en.wikipedia.org/wiki/Asphyxiate ville bare se hele betydningen (legg spesielt merke til linje 11, kinkykinky)
Angående betydningen av nicket mitt: http://en.wikipedia.org/wiki/Asphyxiate ville bare se hele betydningen (legg spesielt merke til linje 11, kinkykinky)
Manbearpig
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Ceres, hva sier du?Mierin Eronaile wrote:enig!Moghedien wrote:Kvelning er vel når kroppen ikke får nok oksygen? Selv om det i praksis oftest brukes om hindret oksygentilførsel til lungene. Og det kan jo hindres både med gass, vann, og hender, eller hva man måtte ha for hånden.Det var det jeg og mente
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!