Tusen takk for det
Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Et lite tips er å jobbe med hele ansiktet samtidig, og ikke være redd for å bruke viskelæret! Selv om du føler at du har tegnet et helt perfekt øye kan det være at det egentlig ikke passer inn!Chiad wrote:Ja, ja, gjør det!!![]()
Jeg lager alltid små rare tegninger i skrivebøkene mine osv når lærerne snakker kjedelig, eller når jeg ikke gidder å gjøre noe..Blir som ofter den ene siden av et ansikt, den andre siden blir alltid så stygg!
![]()
. . .
Skal se hva jeg får til, har egentlig ikke greie på det med scannere og sånt, men da får jeg vel bare spørre "mutter'n"
Når jeg tegner i boka blir det som oftest med penn. Da er det desverre ingen mulighet for å viske..
Og ja, det med å viske ut et utrolig perfekt øye Moiraine blir nok svært vanskelig for meg, men det var et godt tips som jeg skal ta vare på og "putte ned i lommen"
Sis, når du sier at tegningene dine er skjeve, mener du liksom at ansiktet, hodet, hva det nå enn er er virkelig skjevt eller bare ..rare..?
Når jeg tegner i boka blir det som oftest med penn. Da er det desverre ingen mulighet for å viske..
Sis, når du sier at tegningene dine er skjeve, mener du liksom at ansiktet, hodet, hva det nå enn er er virkelig skjevt eller bare ..rare..?
Endelig fått tak i skriveren. Og synes det er skuffende at det er så lite aktivitet på denne tråden 
Men uansett. I dette bilde har jeg prøvd å legge inn to ting. det er altså to forskjellige bilder. Men lurer på om noen ser de to forskjellige

En tegning av Rhuhim, rollespill karakteren til Chriz en gang. kanskje ikke så veldig velykket, men men

Også hadde jeg en fremføring om kjolen igjennom 2000år, og i den sammheng har jeg tegnet flere av kjolene selv. de fineste er de jeg startet med, også blir dt bare enklere og enklere. rart med et

Dette er da ikke bilder som er tegnet for å være mest mulig nøyaktig, mer for å være tydelig på en powerpoint. Skal se om jeg finner flere etter vært:P greit å ha det på nettet uansett
Men uansett. I dette bilde har jeg prøvd å legge inn to ting. det er altså to forskjellige bilder. Men lurer på om noen ser de to forskjellige

En tegning av Rhuhim, rollespill karakteren til Chriz en gang. kanskje ikke så veldig velykket, men men

Også hadde jeg en fremføring om kjolen igjennom 2000år, og i den sammheng har jeg tegnet flere av kjolene selv. de fineste er de jeg startet med, også blir dt bare enklere og enklere. rart med et

Dette er da ikke bilder som er tegnet for å være mest mulig nøyaktig, mer for å være tydelig på en powerpoint. Skal se om jeg finner flere etter vært:P greit å ha det på nettet uansett
Som vann til tørst strupe
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter