For oss som venter på Towers of Midnight

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Ikke så værst den forsida der, så-og-si ok. Men hva er det Thom driver med? Tegner en trekant? Klarer ikke helt å knytte det til noe.
Manbearpig
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Om det er Genjei tårn (riktig skrevet?), kan det jo tenkes at Thom leker litt Slanger og Rever? :P
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Ein trekant er symbolet til Eelfinnane. Olver fortalte i KoD at måten å kome seg inn i tårnet er å teikne symbola til finnane – ein trekant og ei buktande linje gjennom den, eller noko slikt, som i byrjinga av spelet Snakes and Foxes – med ein bronsekniv på tårnet. Det hadde han fått vite av Bergithe.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Ja da er det jo mer forståelig. Noen ting forsvinner litt lett fra hukommelsen, som slike detaljer.

Noal ser forøvrig langt surere enn jeg kan huske å ha opplevd han som.
Manbearpig
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Mange her følgjer kanskje Brandon Sanderson på Twitter allereie, men anyways:
Also, just sent TofM version 7.0 to Team Jordan. Getting close to a complete draft now. Eight scenes left to write
Lily
Hengiven
Hengiven

Post by Lily »

Ikke så altfor mye igjen nå. Jeg gleder meg skikkelig til å få lest den! Men det skal bli litt rart når WoT er ferdigskrevet. Nesten som da Harry Potter ble det. Man blir jo vant til å vente.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Dragonmount rapporterer at utgivelsesdatoen har blitt skjøvet tilbake til 2. november, noe som tilsvarer - tja... - 1 ukes lengre ventetid?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

= en uke lengre tid på å få lest de andre bøkene først. Passer meg egentlig bra. ^^
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
biggan
Trollok
Trollok

Post by biggan »

I denne boka er det noen ting jeg håper på, at Rand presenterer Gawyn for moren sin, og så blir all venner igjen.

Men jeg tror at nå komme Rrand til å finne ut at Seanchan kan fare, han blir sur(men vet ikke at tårnet ble angrepet før senere) Rand samler hundrevis av ashamaner hvis hun kommer til å angripe
Tuon angriper, men blir overrasket over hundrevis av ashamaner. Hun taper inser at hun må ingå en "alianse". Ferdig med den saken. :P
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Jepp, at alle tror hun er død gnager litt på meg også :P Meeeen dette innlegget passer seg vel bedre i teoridelen av forumet? Jeg foreslår å starte en ny tråd med hva vi håper/tror kommer til å skje framover :)
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Kan ikke si meg uenig i det med Morgase. Sitter og river meg i håret hver gang Morgase dukker opp som tjenestejenta, uten å røpe seg. Herregud! Hvorfor kan ikke Perrin finne veien til Caemlyn snart?!? :| Håper på at noe slikt skjer i ToM :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
elric
Hengiven
Hengiven

Post by elric »

Jeg håper at vi får se at rand oppdager at han blir far. og såklart hvordan han skal rydde opp i det svarte Tårnet.
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Lily
Hengiven
Hengiven

Post by Lily »

TamalThor wrote:Kan ikke si meg uenig i det med Morgase. Sitter og river meg i håret hver gang Morgase dukker opp som tjenestejenta, uten å røpe seg. Herregud! Hvorfor kan ikke Perrin finne veien til Caemlyn snart?!? :| Håper på at noe slikt skjer i ToM :)
Var jo noe i the Gathering Storm som tyder på at hun blir avslørt, så jeg regner med at du får det som du vil ;)
biggan
Trollok
Trollok

Post by biggan »

Og at Logain blir "konge" av det svarte tårnet sikkert, og at han og Rand fjerner noen av de m'halen svorne elns...
ludde
Hengiven
Hengiven

Post by ludde »

Noe sier meg at det blir Egwene som ordner opp i Seanchan. Enten det eller at Rand gjør noe uventet som å bøye seg for Tuon (Ja jeg sier Tuon, husker ikke det nye navnet og syntes det var stygt...).
Post Reply