Ein trekant er symbolet til Eelfinnane. Olver fortalte i KoD at måten å kome seg inn i tårnet er å teikne symbola til finnane – ein trekant og ei buktande linje gjennom den, eller noko slikt, som i byrjinga av spelet Snakes and Foxes – med ein bronsekniv på tårnet. Det hadde han fått vite av Bergithe.
Ikke så altfor mye igjen nå. Jeg gleder meg skikkelig til å få lest den! Men det skal bli litt rart når WoT er ferdigskrevet. Nesten som da Harry Potter ble det. Man blir jo vant til å vente.
Dragonmount rapporterer at utgivelsesdatoen har blitt skjøvet tilbake til 2. november, noe som tilsvarer - tja... - 1 ukes lengre ventetid?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
I denne boka er det noen ting jeg håper på, at Rand presenterer Gawyn for moren sin, og så blir all venner igjen.
Men jeg tror at nå komme Rrand til å finne ut at Seanchan kan fare, han blir sur(men vet ikke at tårnet ble angrepet før senere) Rand samler hundrevis av ashamaner hvis hun kommer til å angripe
Tuon angriper, men blir overrasket over hundrevis av ashamaner. Hun taper inser at hun må ingå en "alianse". Ferdig med den saken.
Jepp, at alle tror hun er død gnager litt på meg også Meeeen dette innlegget passer seg vel bedre i teoridelen av forumet? Jeg foreslår å starte en ny tråd med hva vi håper/tror kommer til å skje framover
Kan ikke si meg uenig i det med Morgase. Sitter og river meg i håret hver gang Morgase dukker opp som tjenestejenta, uten å røpe seg. Herregud! Hvorfor kan ikke Perrin finne veien til Caemlyn snart?!? Håper på at noe slikt skjer i ToM
TamalThor wrote:Kan ikke si meg uenig i det med Morgase. Sitter og river meg i håret hver gang Morgase dukker opp som tjenestejenta, uten å røpe seg. Herregud! Hvorfor kan ikke Perrin finne veien til Caemlyn snart?!? Håper på at noe slikt skjer i ToM
Var jo noe i the Gathering Storm som tyder på at hun blir avslørt, så jeg regner med at du får det som du vil
Noe sier meg at det blir Egwene som ordner opp i Seanchan. Enten det eller at Rand gjør noe uventet som å bøye seg for Tuon (Ja jeg sier Tuon, husker ikke det nye navnet og syntes det var stygt...).