E-book cover
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Faile wrote:Og helt ærlig et av de tøffeste bildene jeg har sett av Semirhage!
Hun ser litt liten ut da. Slik jeg har sett for meg henne så er hun kjempehøy, og har alltid hodet høyt hevet. Feil holdning på dette bildet hvertfall.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
*spoiler warning*
Nja, rak holdning og hennes øvrige væremåte burde jo bare forsterkes av det, tror jeg. En forklaring er kanksje at hun prøver å gjemme seg litt for å ikke vise helt tydelig hvem hun er ettersom veven som opprettholdt bildet av Tuon datt sammen og hun ble litt overrasket over å være avslørt sånn plutselig. Ellers er det kanskje mer sannsynlig at tegneren ser henne for seg litt annerledes enn vi kanskje gjør.
Nja, rak holdning og hennes øvrige væremåte burde jo bare forsterkes av det, tror jeg. En forklaring er kanksje at hun prøver å gjemme seg litt for å ikke vise helt tydelig hvem hun er ettersom veven som opprettholdt bildet av Tuon datt sammen og hun ble litt overrasket over å være avslørt sånn plutselig. Ellers er det kanskje mer sannsynlig at tegneren ser henne for seg litt annerledes enn vi kanskje gjør.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Mh, enig. Jeg har alltid forestilt meg at hun er mørkeblond (med litt naturlige striper sånn søstera mi harAsphyxiate wrote:Tja, er den forsiden så bra da? Synes ikke den stikker seg ut noe særlig fra de andre. Synes også at andre har klart å skape bedre stemning enn den der. Men veldig beskrivende bilde, den som har lest boka skjønner fort hva det er snakk om. Og er det Egwene? Har hun så mørkt hår?
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Dere får ha meg unnskyldt, men selv om jeg sikkert er en av de største nerdene som frekventere disse trakter, må jeg si meg ganske beskjemt når vi begynner å krangle om hårsveiser

But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Må nesten si meg enig i at håret hennes var for mørkt. Det var en grunn til at jeg ikke tok scenen med én gang. Men det er jo en god forside selv om bildet (etter min mening) mangler stemning.
Også er det noe med at det blir mindre fokus på Egwene enn ønskelig..
Også er det noe med at det blir mindre fokus på Egwene enn ønskelig..
"Nobody tells us how to be men. We just are."