E-book cover

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hvilke cover liker du best (med "bilde" på vel å merke)

E-book coverne
8
80%
Bok coverne
2
20%

Total votes: 10

Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Ansiktsuttrykkene til Min og Rand er litt uttrykksløse, og Rand blir litt liten, men ellers ganske greit (om enn litt flashy og jålete :P )
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Lily
Hengiven
Hengiven

Post by Lily »

Liker dette ganske godt, det er ikke det beste jeg har sett, men det er definitivt ikke dårlig. Jeg la også merke til flammen, den imponerer meg. Sannsynligvis fordi jeg aldri får til flammer selv :P

Faktisk liker jeg forsida bedre jo lenger jeg ser på den, så om et par timer elsker jeg den nok.
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Nå la jeg merke til en ting som plager meg litt. Det virker som om flammeballen er på vei i litt feil retning i forhold til hvor Rand
Spoiler
og hånda hans
er plassert. Vel. Det er kanskje ikke så nøye.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Nå er det riktig nok en stund siden jeg leste KoD, men det kan ikke være Semirhage som lager flammen da?
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Faile wrote:Og helt ærlig et av de tøffeste bildene jeg har sett av Semirhage! :D
:wink:

Hun ser litt liten ut da. Slik jeg har sett for meg henne så er hun kjempehøy, og har alltid hodet høyt hevet. Feil holdning på dette bildet hvertfall.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
elric
Hengiven
Hengiven

Post by elric »

Hun hadde sikkert andre ting i tankene enn å ha hode hevet. Som feks drepe Rand.
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

*spoiler warning*

Nja, rak holdning og hennes øvrige væremåte burde jo bare forsterkes av det, tror jeg. En forklaring er kanksje at hun prøver å gjemme seg litt for å ikke vise helt tydelig hvem hun er ettersom veven som opprettholdt bildet av Tuon datt sammen og hun ble litt overrasket over å være avslørt sånn plutselig. Ellers er det kanskje mer sannsynlig at tegneren ser henne for seg litt annerledes enn vi kanskje gjør.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Image

Veldig najs :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Vipera
Trollok
Trollok

Post by Vipera »

Det måtte jo bare bli en scene fra det der :D Så veldig bra ut, en av de beste coverne så langt
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Det tok litt tid før jeg så hva det skulle forestille... :? Men det måtte jo komme med det óg! :D
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Tja, er den forsiden så bra da? Synes ikke den stikker seg ut noe særlig fra de andre. Synes også at andre har klart å skape bedre stemning enn den der. Men veldig beskrivende bilde, den som har lest boka skjønner fort hva det er snakk om. Og er det Egwene? Har hun så mørkt hår?
Manbearpig
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Asphyxiate wrote:Tja, er den forsiden så bra da? Synes ikke den stikker seg ut noe særlig fra de andre. Synes også at andre har klart å skape bedre stemning enn den der. Men veldig beskrivende bilde, den som har lest boka skjønner fort hva det er snakk om. Og er det Egwene? Har hun så mørkt hår?
Mh, enig. Jeg har alltid forestilt meg at hun er mørkeblond (med litt naturlige striper sånn søstera mi har :P)
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Dere får ha meg unnskyldt, men selv om jeg sikkert er en av de største nerdene som frekventere disse trakter, må jeg si meg ganske beskjemt når vi begynner å krangle om hårsveiser :lol: :oops:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Vipera
Trollok
Trollok

Post by Vipera »

Hun har mørkt hår ja
She has big brown eyes and dark hair. (TEotW,Ch3) She is about 5'2".
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Må nesten si meg enig i at håret hennes var for mørkt. Det var en grunn til at jeg ikke tok scenen med én gang. Men det er jo en god forside selv om bildet (etter min mening) mangler stemning.

Også er det noe med at det blir mindre fokus på Egwene enn ønskelig.. :|
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Post Reply