The Punisher

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Loki wrote:Har ikkje lese nok rein Punisher til å vere heilt sikker på kven Jigsaw er (har i hovudsak kun lese han som bifigur/crossover i DareDevil, Spider-man og Batman, med unntak av dei få bladene som kom på norsk for eit år eller to sidan) men nei, eg trur ikkje det. Er ingen klassiske superhelt-innslag i filmen, hadde eg sett den utan å vite tittelen og utan å kjenne til hovudskalleskjorta ville eg trudd det var ein reinspikka actionfilm av heilt ordinært format. Travoltas karakter er ein mektig gangsterboss. Fyren som supplerar teknisk utstyr er ikkje med i filmen, mistenker at både han og Jigsaw, dersom det er seriens "hovudskurk", dukkar opp i toeren.
Jigsaw er en skurk Punisher kasta gjennom et vindu, sølte syre på, eller noe i den duren, med det resultat at han har et ansikt som er et eneste stort mønster av arr - derav Jigsaw.
Har heller ikke lest så mye Punisher, men slik Jigsaw var framstilt der han var tilstede, virka han tidvis som en slags fast fiende.
(Forresten, kven meinar du supplerar utstyr til Batman? Han får då tak i det sjølv... meinar du Alfred? :lol: THE TECHNO-BUTLER STRIKES AGAIN)
Off, nå rota jeg... :lol:
Skilnaden på dei to, forutan at Batman fyrst og fremst er detektiv (min einaste klage på Batman Begins, forresten, dei viste INGENTING av hans enorme detektivtalent) er forøvrig to ting:
- Batman drep ikkje folk
Jeg lurte litt på det der - det om at Batman ikke dreper folk - men jeg kunne rett og slett ikke huske om noen av alle de skurkene jeg har sett ham ta seg av, har blitt drept eller ikke.
- Som ein følgje av dette får han ut undertrykt aggresjon gjennom å kle seg ut kvar natt. Dette slepp Punisher. Batman har dog kulere bil.
Dette var uklart - slipper Punisher å kle seg ut hver natt for å slippe ut aggresjon, fordi han dreper folk? Hvorfor kler han seg ut, da? Eller er det derfor Batman kler seg ut? Får han ikke ut aggresjon på annet vis? Jeg innbilte meg at han kledde seg ut for å skape frykt i sine fienders hjerter, eller noe i den duren, ikke for å få et slags sykt kick ut av det... :lol:

Og det med bilen: Minivanen Punisher ofte bruker, er langt stiligere enn de bisarre sakene Batman kjører i forskjellige tegneserier og filmer... 8)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

terje wrote: Jigsaw er en skurk Punisher kasta gjennom et vindu, sølte syre på, eller noe i den duren, med det resultat at han har et ansikt som er et eneste stort mønster av arr - derav Jigsaw.
Har heller ikke lest så mye Punisher, men slik Jigsaw var framstilt der han var tilstede, virka han tidvis som en slags fast fiende.
Hm, mogeleg eg har sett han ein eller annan stad i ein eller annan serie. Ringer liksom ei vag bjølle.
(Forresten, kven meinar du supplerar utstyr til Batman? Han får då tak i det sjølv... meinar du Alfred? :lol: THE TECHNO-BUTLER STRIKES AGAIN)
Off, nå rota jeg... :lol:
Null problem, Alfred rydder nemleg òg. Multitasking.
Skilnaden på dei to, forutan at Batman fyrst og fremst er detektiv (min einaste klage på Batman Begins, forresten, dei viste INGENTING av hans enorme detektivtalent) er forøvrig to ting:
- Batman drep ikkje folk
Jeg lurte litt på det der - det om at Batman ikke dreper folk - men jeg kunne rett og slett ikke huske om noen av alle de skurkene jeg har sett ham ta seg av, har blitt drept eller ikke.
Nei, han drep ikkje folk. Det er der han har trekt grensa - han bryter jo lova på dagleg basis, og må ha noko som skil han frå dei han forfølgjer.
- Som ein følgje av dette får han ut undertrykt aggresjon gjennom å kle seg ut kvar natt. Dette slepp Punisher. Batman har dog kulere bil.
Dette var uklart - slipper Punisher å kle seg ut hver natt for å slippe ut aggresjon, fordi han dreper folk?
Det er min tese, ja. 8)
Hvorfor kler han seg ut, da?
Han kler seg ikkje ut, han tek på seg ei skjorte med ein kul hovudskalle på. Han er knapt den einaste amerikaneren med den idèen.
Eller er det derfor Batman kler seg ut? Får han ikke ut aggresjon på annet vis? Jeg innbilte meg at han kledde seg ut for å skape frykt i sine fienders hjerter, eller noe i den duren, ikke for å få et slags sykt kick ut av det... :lol:
Du har kjøpt den offisielle historia ser eg. PR-avdelinga ved DC er desperat etter å overbevise oss om at han har ein kul og gjennomtenkt grunn for å kle seg ut som ei kjempesvær flaggermus, men egentleg er det ein måte for han å gi uttrykk for sine innerste kjensler på. (Og dei kjenslene tek altså form av flygende gnagere med ein logo på brystkassen. Menneskehjernen er eit sant mysterium. 8) )
Og det med bilen: Minivanen Punisher ofte bruker, er langt stiligere enn de bisarre sakene Batman kjører i forskjellige tegneserier og filmer... 8)
Disser du Batmobilen?! :lol: Trur du ikkje er heilt klok, mann!

Batman er forøvrig suveren favoritt for meg i superheltteikneseriesjangeren. Ikkje berre er det ein fantastisk karakter, han har jo det skurkegalleriet.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

(Det er en skam og si dette, så jeg kommer bare ut og sier det. Ikke ta det personlig, de det gjelder: Hvorfor må dere drive å svare på ti-tyve sitat på en post? Det er *** å lese...)

Så i bunn og grunn er "The Punisher" en tegneserie figur som har blitt omgjort til film? Og han bruker ikke drakt og kjører minivan...?

Batman er stilig - synes jeg og. Og apropo hvorfor han kler seg ut som en flaggermus - i filmen Batman begins blir jo dette delvis svart på på sin måte: Han var umåtelig redd for flaggermus, og ved å se sin egen frykt inn i øynene overkom han seg selv. Flaggermuskostymet/alebiet er altså en måte å omfavne sin egen frykt på, og bruke den konstruktivt i kampen mot det onde...
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ceres wrote:(Det er en skam og si dette, så jeg kommer bare ut og sier det. Ikke ta det personlig, de det gjelder: Hvorfor må dere drive å svare på ti-tyve sitat på en post? Det er *** å lese...)
Hm, antek me er ueinige, då, eg finn det utruleg mykje lettare å lese når ein ser kva ein person svarar på utan å måtte scrolle opp og ned - eller i verste fall bla att og fram - mellom hans post og den han svarer på. Men sidan du misliker det skal eg la vere i denne posten, som er retta mot deg :-)

Punisher har drakt, i den forstand at han har relativt lett gjenkjennelege klede, men det er ikkje eit kostyme og han brukar ikkje maske e.l.

Og joda, me veit kvifor Batman kler seg ut som ei flaggermus, men forsøkte å vere morsomme, at ein vaksen og hyperintelligent person kler seg ut som ei flaggermus er ganske sært uansett korleis ein snur og vrir på det. ;-) Når det er sagt er det jo paradoksalt nok òg veldig kult... I teikneserien er faktisk det definerande augeblinket at ei flaggermus braser inn gjennom stoveglaset hans ei natt medan han ber maleriet av faren sin om eit teikn på kva han skal bruke alle evnene han har trent opp til. :D Like greit at dei kutta akkurat det i filmen, kunne fort blitt cheesy. ^^
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
DucKfish
Asha’man
Asha’man

Post by DucKfish »

Ontopic.... :wink:

Bilen til The Punisher er drit rål!!! :lol:

(Jeg så noen snakka noe om at d kom en to'er... vet noen noe mer om den eller? hva den skal handle om og sånn??)
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Veit ikkje kva den skal handle om enno, nei, dog du kan følgje med på t.d. www.superherohype.com om du vil halde eit auge med nyhende om den og liknande filmar.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Synes jeg har hørt ganske lite om The punsher etter som at den skal være så bra....
Må jo se den da når alle digger den :D
Er ikke helt sikker på hbor bra toern kommer til å være...
Veldig få toere som følger sukksessen ti eneren....
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Det er ikkje verdas beste film, det er ein solid, god film. Den når neppe topp tjue-listsa over filmar eg har sett, men den er definitivt på topp hundre. :-)
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

har sett The Boondock Saints nå!! Og må si at den ikke minner om The Punisher i d heletatt!! Men likte The Boondock Saints da!! Litt rotete film, og ingen story før all drepinga, men, men!! (Lurer på hvor mange ganger f***-ordet blir brukt??? 130 ganger?? MINST)

Men har sett ''Man of (eller var d on?) Fire nå!! DEN minnet veldig om The Punisher!! Noen andre som har sett den??
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hehe... jeg hadde to gratisbiletter til man on fire for et års tid siden, men hadde ikke tid å gå så jeg gav bilettene til mi kristne venninne...

Uten videre hell.

:?

:lol:
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Hehe, tror ikke d ble så veldig vellykket nei!! hehe
Filmen var vel ganske voldlig!! hehe
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Bibelen er då òg valdeleg, ser ikkje heilt kvifor det skulle vere eit problem... :roll:
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Ja, Bibelen er og valdleg, men det står jau at ein ikkje skal drepa!! Og slik framferd som va i The Banndock Saints va ikkje akkurat d Bibelen er for da!!
D var sikker dette venninna til Ceres reagera på!! Dersom ho var veldig kristen da!! D er mange kristne som ser på filmar, sjølv om dei er valdlege!!
(Følte for å skrive nynorsk ein gong, sidan d er d eg har som mordsmål!!)
- Davram Bashere
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Du har nynorsk som mordsmål?

Skremmande.

(Kva valden i den filmen angår skal eg ikkje uttale meg, eg har ikkje sett den)
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Hehe!! Blei litt feil d ja!! Meinte sjølvsakt morsmål!!!
(Trur eg har skrive for mykje bokmål i d siste!! :oops: :oops: )
- Davram Bashere
Post Reply