Jigsaw er en skurk Punisher kasta gjennom et vindu, sølte syre på, eller noe i den duren, med det resultat at han har et ansikt som er et eneste stort mønster av arr - derav Jigsaw.Loki wrote:Har ikkje lese nok rein Punisher til å vere heilt sikker på kven Jigsaw er (har i hovudsak kun lese han som bifigur/crossover i DareDevil, Spider-man og Batman, med unntak av dei få bladene som kom på norsk for eit år eller to sidan) men nei, eg trur ikkje det. Er ingen klassiske superhelt-innslag i filmen, hadde eg sett den utan å vite tittelen og utan å kjenne til hovudskalleskjorta ville eg trudd det var ein reinspikka actionfilm av heilt ordinært format. Travoltas karakter er ein mektig gangsterboss. Fyren som supplerar teknisk utstyr er ikkje med i filmen, mistenker at både han og Jigsaw, dersom det er seriens "hovudskurk", dukkar opp i toeren.
Har heller ikke lest så mye Punisher, men slik Jigsaw var framstilt der han var tilstede, virka han tidvis som en slags fast fiende.
Off, nå rota jeg...(Forresten, kven meinar du supplerar utstyr til Batman? Han får då tak i det sjølv... meinar du Alfred?THE TECHNO-BUTLER STRIKES AGAIN)
Jeg lurte litt på det der - det om at Batman ikke dreper folk - men jeg kunne rett og slett ikke huske om noen av alle de skurkene jeg har sett ham ta seg av, har blitt drept eller ikke.Skilnaden på dei to, forutan at Batman fyrst og fremst er detektiv (min einaste klage på Batman Begins, forresten, dei viste INGENTING av hans enorme detektivtalent) er forøvrig to ting:
- Batman drep ikkje folk
Dette var uklart - slipper Punisher å kle seg ut hver natt for å slippe ut aggresjon, fordi han dreper folk? Hvorfor kler han seg ut, da? Eller er det derfor Batman kler seg ut? Får han ikke ut aggresjon på annet vis? Jeg innbilte meg at han kledde seg ut for å skape frykt i sine fienders hjerter, eller noe i den duren, ikke for å få et slags sykt kick ut av det...- Som ein følgje av dette får han ut undertrykt aggresjon gjennom å kle seg ut kvar natt. Dette slepp Punisher. Batman har dog kulere bil.
Og det med bilen: Minivanen Punisher ofte bruker, er langt stiligere enn de bisarre sakene Batman kjører i forskjellige tegneserier og filmer...