Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Skal Moiraine fargelegges?

Ja
30
68%
Nei
14
32%

Total votes: 44

stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

synes den blei bra med farge! Fortsett å tegne!
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Faile, det er en avgjørende forskjell. Dama på bildet ditt danset mot venstre (for meg) dama på bildet til Avi danser til høyre (for meg).

Men fine tegninger ja.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Sauegjeteren wrote:Faile, det er en avgjørende forskjell. Dama på bildet ditt danset mot venstre (for meg) dama på bildet til Avi danser til høyre (for meg).

Men fine tegninger ja.
Litt av en fantasi du har.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Den er jo lik avataren! At dere ikke så det... Uansett en kjempefin tegning, tenker jeg bytter navn på tråden så flere kan legge inn tegninger; det er jo flere enn jeg som tegner!

Jeg prøvde å laste ned GIMP, men det gikk ikke, det var en ukjent filtype :cry: Noen som vet hvordan jeg kan gjøre filtypen kjent? Kanskje reklamere litt for den på pc'n, gi ut en plate og komme på hitlista slik at det går gjeteord om "filen som kunne synge"?
. . .
aviendha
Hengiven
Hengiven

Post by aviendha »

Moiraine Sedai wrote:Den er jo lik avataren! At dere ikke så det...
Ganske lik men ikke helt :P Joda, det var den jeg fikk inspirasjonen fra. Den var jo så fin :)
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Jeg prøvde å laste ned GIMP, men det gikk ikke, det var en ukjent filtype Noen som vet hvordan jeg kan gjøre filtypen kjent? Kanskje reklamere litt for den på pc'n, gi ut en plate og komme på hitlista slik at det går gjeteord om "filen som kunne synge"?
Hvis du har fått ned filene til pcen din, prøver du nok å åpne feil fil. Velg Setup -fila eller noe med annet ikon enn resten.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Da er den lasta ned! Da er bare spørsmålet: hvordan i alle dager funker den!? Syns å huske at vi hadde et lignende program på skolen...

Tror kanskje jeg har lastet ned feil fil, jeg har lastet ned the GIMP, ikke Gimpshop. Det går ikke an å gjøre noe (det gjør sikkert det, men jeg vet ikke hva).
Last edited by Moiraine Sedai on Tue Apr 25, 2006 17:40, edited 1 time in total.
. . .
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Det er ein del tutorials her:
http://gimp.org/tutorials/

Og ein ganske grundig gjennomgang av programmet her:
http://gimp-savvy.com/BOOK/index.html
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Programmet er ikke likt det jeg har lastet ned, skjermbildet er annerledes. Prøvde å laste ned et bilde av hvordan det programmet jeg har ser ut, men var for stort. Skal prøve litt til.

Image
Her har vi den...
. . .
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Lasta du ned Gimp eller Gimpshop? Gimpshop har ein ganske annleis utsjånad. Du finn nok ein del tutorials med Google.

Edit: Det der er nok Gimpshop ja. Verktøya er dei same, berre plassert litt annleis...
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Synes det er utrolig kult at folk tegner WoT, men jeg savner kanskje en side som med virkelig satsning på artwork av Wheel of Time..er det noen som har kommet over noen bra? Finnes det forresten en Alan Lee innenfor WoT?
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

på dragonmount.com sitt galleri er det en del bra saker. Du får se litt der.

Nå har jeg begynnt å få litt teken på det, skal bare finne ut hvordan man får redigere et bilde...
. . .
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

stefan_hoy wrote:Finnes det forresten en Alan Lee innenfor WoT?
Jepp. Darryl Sweet heter han. :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Image
Dette skal liksom forestille Nynaeve. Det eneste jeg ble fornøyd med var bena, så derfor en gjennomsiktig kjole. Pga latskap gjorde jeg ikke mer med dette bildet... :lol:

Jeg kan ikke lagre noe jeg gjør på GIMP! Ukjent filtype. Er det noen på forumet som har kjennskap til GIMP? Det er vanskelig å forstå noe av tutorials nå man ikke snakker fagspråket...
. . .
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Jepp. Darryl Sweet heter han. :P[/quote]

Ja, sjekka litt på han, kan tegne, men jeg er ikke helt overbevist over coverarten. Litt stusselige tegninger på en så stor serie liksom..mye feil på de også!

Moiraine, jeg kan ikke hjelpe deg med det tekniske, men synes du tegner fint! Fortsett med tegningen, så vil du få kjempefremgang! I tilegg er jo mennesker veldig vankelig å tegne, mye anatomi og uttrykk som skal stemme, så jeg synes du kommer ut med meget hederlige resultater! :D
Post Reply