Himmelens Flammer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Sirkuset er bedre enn den scena i vertshuset i landsbyen sirkuset har reist gjennom -- men bare i forhold til denne scena er den bedre. Morsom, ja, men samtidig utrolig irriterende.
Disse damene har nettopp redda livet til hverandre i Tanchico, og så kaster de bort energi på å krangle med hverandre over bagateller? Ulogisk...
Disse damene har nettopp redda livet til hverandre i Tanchico, og så kaster de bort energi på å krangle med hverandre over bagateller? Ulogisk...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Trur han overdriv litt. Håpar han overdriv mykje.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Det er difor eg i periodar er så lei av WoT, karakterene følest i stor grad, særleg kvinnene, som to eller tre karakterar som han berre bytter utsjånad, lojaliteter og alder på.
Eg er avhengig av interessante og djupe karakterer for å engasjere meg i ein såpass lang serie, og det skorter det på hjå Jordan. 
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Cersei (sjølv om ho lider av alvorleg penismisunnelse
), Sansa, Margaery, Queen of Thornes, Asha og Catelyn er då vel femnine? Arya og Brienne, til ein viss grad ikkje, joda, men det er jo det som er dei definerende trekkene ved karakterene. Melisandre... eg vil ikkje sei ho ikkje er feminin, skjønt me har sett heller lite til henne. Det same gjeld ho wilding-jenta Jon rota rundt med, hugsar ikkje namnet hennar. Dersom du avviser alle sterke, individualistiske kvinnekarakterar som ikkje-feminine sit du att med heller få, men eg føler det blir ein litt snever og fordomsfull definisjon av "feminin". På sin måte er til og med Brienne i høgste grad feminin, spør du meg.
(Og som Terje sa, aSoIaF er hardere enn WoT, hardere omgivnader skapar hardare menneske. Og WoT er ein relativt kvinnestyrt verd, der makteliten i århundrer har vore kvinner, noko som utvilsomt påverkar måten dei opptrer på. ASoIaF er mannsstyrt, og kvinnene der må tilpasse seg dette.)
I WoT verka det på meg tidvis som om (nesten) alle dei kvinnlege karakterene var irrasjonelle brushovud som aldri klarte å tenkje objektivt. (For all del, eg har mine problemer med dei mannlege karakterene òg) Og det gjer dei til totalt uinteressante karakterar, om dei er aldri så feminine.
Merk at det er veldig lenge sidan eg leste WoT.
(Og som Terje sa, aSoIaF er hardere enn WoT, hardere omgivnader skapar hardare menneske. Og WoT er ein relativt kvinnestyrt verd, der makteliten i århundrer har vore kvinner, noko som utvilsomt påverkar måten dei opptrer på. ASoIaF er mannsstyrt, og kvinnene der må tilpasse seg dette.)
I WoT verka det på meg tidvis som om (nesten) alle dei kvinnlege karakterene var irrasjonelle brushovud som aldri klarte å tenkje objektivt. (For all del, eg har mine problemer med dei mannlege karakterene òg) Og det gjer dei til totalt uinteressante karakterar, om dei er aldri så feminine.
Merk at det er veldig lenge sidan eg leste WoT.
Ja? Er jo det eg seier, mannsverd.