Haha, du kan drømme du.stefan_hoy wrote:Må si meg godt fornøyd med resultatet og håper dette sparker igang egenproduserte avatarer hos andre i forumet
Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Men det som er på den er vel ikke egenprodusert, Kjetil?stefan_hoy wrote:Har du evig rett i. HillKjetil wrote:Min er egenprodusert.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg har lagt merke til at dere ta'verener (admin.) ikke skifter signatur. Er det fordi de er peramanente, eller fordi dere ikke gidder?
Hvis dere skulle like å skifte så hvorfor ikke bruke denne signaturen:
How many ta'veren does it take to change a light bulb?
One. He just holds the bulb in the air and waits for the world to revolve around him.
Bare et forslag...
Hvis dere skulle like å skifte så hvorfor ikke bruke denne signaturen:
How many ta'veren does it take to change a light bulb?
One. He just holds the bulb in the air and waits for the world to revolve around him.
Bare et forslag...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Noen liker rett og slett å ha de samme siggene ei stund også. Og på denne måten blir de lettere å kjenne igjen også, som "klipper", uforandlige og alt det der. Og forslag til signatur er sjelden vellykket her. Jeg har prøvd jeg også, uten alt for store resultater.LM wrote:Jeg har lagt merke til at dere ta'verener (admin.) ikke skifter signatur. Er det fordi de er peramanente, eller fordi dere ikke gidder?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Beklager på forhånd at dette er off-topic, men jeg ville satt pris på det om dere ikke forkorter navnet mitt til LM. Det betyr på min sjargong Left Midfield, noe jeg er sterkt imot (midtstopper speaking
)
Hvis navnet er langt så skriv noe kult som: Lothair M, Deres Eksellense, Oh Mighty Illuminated, men ikke LM. Er dette greit?
Hvis navnet er langt så skriv noe kult som: Lothair M, Deres Eksellense, Oh Mighty Illuminated, men ikke LM. Er dette greit?
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Men det er vel lov å prøve seg?Saugjeteren wrote: Noen liker rett og slett å ha de samme siggene ei stund også. Og på denne måten blir de lettere å kjenne igjen også, som "klipper", uforandlige og alt det der. Og forslag til signatur er sjelden vellykket her. Jeg har prøvd jeg også, uten alt for store resultater.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Nja, egentlig ikke. Men Oh Mighty Illuminated er jo mye kortere og lettvintere enn Lothair Mantelar så det så.Han-hvis-navn-ikke-gidder-nevnes wrote:Hvis navnet er langt så skriv noe kult som: Lothair M, Deres Eksellense, Oh Mighty Illuminated, men ikke LM. Er dette greit?
Så, du klarte ikke henge deg opp i mer enn at jeg skrev navnet ditt som LM? Ikke noe å spinne videre på med fugleinfluensa?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Bare drep meg nå. Forkorter dere navnet mitt til Lotie så lover jeg det blir hevn!Shallis wrote:Jeg syn sLotie var mye kulere enn LM... Det ville jeg gått for Lotie
Kall meg LM, da. Eller kanskje Monty...