VM-tråden 2006
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Torres er jeg enig i, og han har ikke vært veldig god i ligaen, og han har slitt med skade. Men han kan jo spille offansiv midtbane, og han vil alltid være en eventuell match vinner som spiss.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
Med den troppen Spania har skal det ikke være nødvendig å bruke spillere i feil posisjon.Wolfbrother wrote:Torres er jeg enig i, og han har ikke vært veldig god i ligaen, og han har slitt med skade. Men han kan jo spille offansiv midtbane, og han vil alltid være en eventuell match vinner som spiss.
Aragones tok ut et godt balansert lag, uten å tenke på store navn, slik mange andre landslagstrenere gjør. Laget er alltid viktigere enn enkeltspillere, og derfor var det riktig å vrake Raul, som nok er over the top.
Brasil ser på den annen side ut til å gjøre det motsatte, men man vet jo aldri med Ronaldo. Plutselig slår han til.
Herlig seier av Sverige idag forøvrig! Spenningen er nå på topp foran Sverige - England, som jeg ser live 20. juni
Det ser mørkt ut for Tjekkia nå, men får se hvor viktig kampen ender opp å være for Italia først. Hadde vært veldig kult om USA kom seg videre, de spiller bra mot Italia nå, selv om jeg syns det mangler litt på teknikken til tider. Det er og utrolig irriterende at dommeren viste ut amerikaneren, isteden for å gi et mer riktig gult kort.
Satser på at mine landsmenn skal klare å fortsette presset fra 1. omgang og vinner kampen
Satser på at mine landsmenn skal klare å fortsette presset fra 1. omgang og vinner kampen
Som vi ble enige om på msn akkurat, så var det riktig av dommeren å gi rødt kort for den tacklingen. Latterlig av NRKs såkalte eksperter å påstå at den tacklingen der kvalifiserer til gult kort. Svensk TV4s eksperter mente det helt motsatte, de applauderte visstnok dommeren.Eivind wrote:Det ser mørkt ut for Tjekkia nå, men får se hvor viktig kampen ender opp å være for Italia først. Hadde vært veldig kult om USA kom seg videre, de spiller bra mot Italia nå, selv om jeg syns det mangler litt på teknikken til tider. Det er og utrolig irriterende at dommeren viste ut amerikaneren, isteden for å gi et mer riktig gult kort.
Tofotstacklinger, med knottene først, og atpåtil bakfra = RØDT.
Eneste jeg har å utsette på dommeren, eller rettere sagt linjedommeren, er at han ikke vinker for straffesparket i slutten av andre omgang, når Italias spiller blir revet ned, hvor linjedommeren har god vinkel for forseelsen.
Håper Tsjekkia reiser seg igjen, og slår ut Italia i siste kamp. Hadde vært moro med Tsjekkia og Ghana videre synes jeg.
Reiser forøvrig tidlig i morgen, så blir borte en ukes tid. Forhåpentligvis får jeg oppleve svenske gledesscener.
Litt utrolig at Ghana vant over Tsjekkia.
Den kampen mellom Italia og USA var spennende, og ikke minst dramatisk. Tre røde kort og selvmål og i det hele tatt. Hadde regna med at Italia skulle overkjøre USA men det skjedde jo ikke. Det var bra syns jeg.
Den kampen mellom Italia og USA var spennende, og ikke minst dramatisk. Tre røde kort og selvmål og i det hele tatt. Hadde regna med at Italia skulle overkjøre USA men det skjedde jo ikke. Det var bra syns jeg.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Gleder meg ekstremt til Nederland mot Argentina i "Dødens gruppe"
Jeg håper på Nederland, men etter den fantastiske 6-0 seieren mot Serbia og Montenegro tror jeg Argentina har favorittstemplet.
Hva tror dere?
Jeg håper på Nederland, men etter den fantastiske 6-0 seieren mot Serbia og Montenegro tror jeg Argentina har favorittstemplet.
Hva tror dere?
Ye have cast out yer brothers for devils, and now complain ye, lamenting, that ye've been left to fight alone.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Dette har vært disskutert. Jenter skal ikke komme med slike komentarer på fotball tråder
Jeg er meget imponert over Argentina, men håper ikke på dem i finalen, selvom jeg er veldig overbevist om at de når finalen.
Semifinale håp;
Spania vs England 2-3
Italia vs Sverige (eventuellt Argentina) 2-4
Finale England vs Sverige 3-3 straffer 4-5
Håper vel muligens litt på Argentina over sverige for underholdning:?
Jeg er meget imponert over Argentina, men håper ikke på dem i finalen, selvom jeg er veldig overbevist om at de når finalen.
Semifinale håp;
Spania vs England 2-3
Italia vs Sverige (eventuellt Argentina) 2-4
Finale England vs Sverige 3-3 straffer 4-5
Håper vel muligens litt på Argentina over sverige for underholdning:?
For once you have tasted flight you will
for there you have been,
for there you have been,