Sagaen om Darren Shan
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Når jeg skriver om røff bass, mener jeg at dette er en bok som, i likhet med rå traktering av en bassgitar, treffer meg rett i mageregionen (ca 5 cm under venstre brystvorte). Den inneholder mange elemeter som gjør at du gjerne vil lese videre og det er generelt en førr og kul bok.
Last edited by davram bashere on Wed Apr 18, 2007 16:28, edited 1 time in total.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
En venninne av meg leste Lord Loss, men hun var ikke videre imponert. Litt merkelig, sa hun...
Både hun og jeg leste Darren Shan først, forresten, og likte den ganske godt.
Både hun og jeg leste Darren Shan først, forresten, og likte den ganske godt.
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
- Father Chains
-
davram bashere
- Sitter

Film!? YESS!
Men jeg likte ikke så godt at det blir av de 3 første bøkene. Men de er jo ganske korte også da..
Begynte å lese denne serien i 7. klasse (Går 10.klasse nå) og jeg bare elsker den. Blir liksom så glad når jeg leser de bøkene...
Begynte å lese denne serien i 7. klasse (Går 10.klasse nå) og jeg bare elsker den. Blir liksom så glad når jeg leser de bøkene...
Spoiler
Har for å være ærlig aldri grått så mye over en bok-karakter som da Herr Crepsley døde.
-
davram bashere
- Sitter

Enig med Alyna. Det er vel bare en karakter jeg har grått mer over Jeg tror at hvis enten Kalan eller Richard i Goodkinds "Sword of truth" serie dør, rykker de opp som nr 2.
Edit 5 min etterpå: PS: Skrekkens sirkus er bare 20 sider kortere enn De Vises Sten.
harry potter 6
Humlesnurr. Det var bare helt forjæ****
Edit 5 min etterpå: PS: Skrekkens sirkus er bare 20 sider kortere enn De Vises Sten.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
davram bashere
- Sitter