Sagaen om Darren Shan

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Når jeg skriver om røff bass, mener jeg at dette er en bok som, i likhet med rå traktering av en bassgitar, treffer meg rett i mageregionen (ca 5 cm under venstre brystvorte). Den inneholder mange elemeter som gjør at du gjerne vil lese videre og det er generelt en førr og kul bok.
Last edited by davram bashere on Wed Apr 18, 2007 16:28, edited 1 time in total.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
mareiney
Hengiven
Hengiven

Post by mareiney »

Åja. Enig i at du bare må lese videre, umulig å legge den fra seg før man har lest ut hele boka:P Også har han alltid en spennende slutt.
*jah..
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Noen som har lest noe fra Demonata-serien?
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Nei, men skulle gjerne gjort det...
. . .
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Moiraine Sedai wrote:Nei, men skulle gjerne gjort det...
Har nettopp startet på bok nr. 1 i serien, "Lord Loss"
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

leste faktisk Lord Loss før jeg begynte på Darren Shan. det er en bra bok som gir en fantastisk opptakt til det som lover å bli en spennende serie
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Dovienya
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Dovienya »

En venninne av meg leste Lord Loss, men hun var ikke videre imponert. Litt merkelig, sa hun...
Både hun og jeg leste Darren Shan først, forresten, og likte den ganske godt.
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Leste demontyven nå nettopp. Den var greit skrevet, rent teknisk, men den virket veldig merkelig. Gir den 4/10.
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Gleder meg hvert fall til filmen om Darren Shan :D

Vet at det er gammelt nytt, fant en link i sta, mn gidder ikke lete den opp igjen :p
Dovienya
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Dovienya »

...filmen om Darren Shan?

Er visst ikke særlig oppdatert :oops: Når kommer den?
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Dovienya wrote:...filmen om Darren Shan?

Er visst ikke særlig oppdatert :oops: Når kommer den?
Tipper 2009.
Ressigøren ble hun som ressigerte "Pay it forward" tror jeg, og manuskriptet er under konstruksjon.

De lager en film slik at de tre første bøkene blir slått sammen til en film.
Alyna
Trollok
Trollok

Post by Alyna »

Film!? YESS! :lol: Men jeg likte ikke så godt at det blir av de 3 første bøkene. Men de er jo ganske korte også da..

Begynte å lese denne serien i 7. klasse (Går 10.klasse nå) og jeg bare elsker den. Blir liksom så glad når jeg leser de bøkene...
Spoiler
Har for å være ærlig aldri grått så mye over en bok-karakter som da Herr Crepsley døde. :roll:
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Enig med Alyna. Det er vel bare en karakter jeg har grått mer over
harry potter 6
Humlesnurr. Det var bare helt forjæ****
Jeg tror at hvis enten Kalan eller Richard i Goodkinds "Sword of truth" serie dør, rykker de opp som nr 2.

Edit 5 min etterpå: PS: Skrekkens sirkus er bare 20 sider kortere enn De Vises Sten.
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Har begynt å lese "Sagaen om Darren Shan" på nytt igjen nå.
Herregud, den er så herlig :D :D
Men dog så trist å tenke på all smerten karakterene har i vente.
davram bashere
Sitter
Sitter

Post by davram bashere »

Amen. Det verste er nok det med Herr Creepsly
Post Reply